BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Pedagogų profesinio sąstingio prevencija: akių judesio stebėsenos (eye-tracking) ir socialinio tinklo analizės intervencijos

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-17-0007

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Vytauto Didžiojo universitetas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-17

XXI amžiaus gebėjimai, kurių reikia besimokantiesiems, kelia daug iššūkių mokytojams, jų parengimo kokybei ir tolimesniam profesiniam tobulėjimui. Įvairių sričių ekspertinės patirties tyrimai atskleidė, kad tik dalis profesionalių darbuotojų nuolat tobulina savo profesinius gebėjimus, nes veiklos rutina ir per kelis metus susiformavę ankstyvi automatinio veiklos atlikimo įgūdžiai reikšmingai sulėtina ar net visai sustabdo daugelio profesionalių darbuotojų ekspertinės patirties augimą. Įvairūs užsienio šalių tyrimai leidžia teigti, kad mokytojams taip pat yra būdingas toks profesinis sąstingis. Tad šiuo projektu yra siekiama nustatyti socialinius ir individualius veiksnius, lemiančius dalies mokytojų profesinio tobulėjimo sąstingį, bei tuos veiksnius, kurie lemia sėkmingą mokytojų profesionalumo augimą. Projekto veiklos vyks dviem lygmenimis. Pirmasis apims socialinių tinklų teikiamos paramos mokytojų profesiniam tobulėjimui tyrimą ir stiprinimą, tai yra mokytojų profesinį augimą bendruomeniniu (socialiniu) lygmeniu. Antrasis - mokytojo žiūros lauko tyrimą ir gerinimą individualiu lygmeniu. Atliekant tyrimus bus taikomi pažangių socialinių tinklų modeliavimo ir akių judesio stebėjimo metodai, kurie gali atskleisti profesinio sąstingio ar augimo veiksnius ir pamatuoti mokytojo individualios ekspertinės patirties lygmenį. Taip pat bus vykdomos pedagogų socialinio tinklo ir akių judesių modeliavimo intervencijos. Pagrindiniai projekto tyrimo rezultatai bus publikuojami 12 tarptautinių mokslinių straipsnių bei mokslo monografijoje, taip pat remiantis tyrimų duomenimis bus sukurti 2 profesinio tobulėjimo modeliai, skirti pedagogų rengimui ir profesiniam tobulėjimui, 2 moduliai doktorantams, įkurta akių judesio stebėjimo laboratorija. Todėl gauti projekto rezultatai – identifikuotos kintančios mokytojų profesinės mokymosi trajektorijos, nustatyti profesinio sąstingio ir augančio profesionalumo veiksniai yra inovatyvūs edukologijos mokslo teoriniu ir praktiniu lygmeniu.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-12-13
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-03-13)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-03-13) 72.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 999 999,89 Eur
Prašoma finansavimo suma: 999 999,89 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai