Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
Adform Lithuania, UAB |
Savivaldybė |
Vilniaus miesto |
Priemonė |
Smartinvest LT+
|
Prioritetas
|
1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
|
Kvietimo kodas |
01.2.1-LVPA-K-823-01
|
Adform – tarptautinė informacinių technologijų (IT) įmonių grupė, teikianti interneto reklamos pateikimo paslaugas žiniasklaidos planavimo agentūroms, portalams ir reklamos užsakovams. Adform kuria bei vysto skaitmeninės reklamos valdymo (interneto marketingo) platformą, leidžiančią planuoti, pirkti, analizuoti ir optimizuoti skaitmenines reklamines kampanijas daugelyje įrenginių bei ekranų vienu metu. 2002 m. „Adform“ buvo įkurta Danijoje, o šiuo metu įmonės biurai veikia 16 pasaulio šalių, tarp jų – JAV, D. Britanijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Čekijoje, Nyderlanduose, Norvegijoje, Suomijoje, Švedijoje ir kt. šalyse. Verslo plane aprašomo MTEP projekto vizija yra susijusi su interneto vartotojų įpročių ir technologijų pokyčiais – jeigu anksčiau buvo įprasta, kad vienas ar net keli vartotojai naudodavosi vienu interneto prieigą turinčiu įrenginiu, tai pastaruoju metu tas pats vartotojas naudojasi keliais įrenginiais (stacionarus kompiuteris, nešiojamas kompiuteris, planšetinis kompiuteris, išmanusis telefonas, SMART TV ir kt.; vidurkis - 3-6 įrenginiai žmogui, priklausomai nuo regiono). Atitinkamai, ankstesni vartotojų analizės, identifikavimo ir tikslinio reklamos pateikimo algoritmai, kurie paprastai rėmėsi su konkrečiu įrenginiu susijusių duomenų analize, yra dalinai veiksmingi tik vieno įrenginio plotmėje, tačiau visiškai neveiksmingi kelių įrenginių sąsajos atveju. Todėl efektyvaus interneto reklamos pateikimo klausimai turėtų būti siejami su kelių susijusių įrenginių identifikavimu (t.y. identifikuojamas ne įrenginys, o įrenginių grupė, priklausanti tam pačiam anoniminiam individui), analize ir valdymu.Įgyvendinto MTEP projekto pasėkoje sukurtos technologijos leis tiksliai identifikuoti sąsajas tarp interneto vartotojo įrenginių bei šio modeliavimo rezultatus panaudoti interneto reklamos kompanijų efektyvumui įvertinti ir „protingai“ pateikti interneto reklamą (personalizuoti interneto turinį tikslingai nukreipiant interneto reklamą).
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2016-04-11
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-07-18)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-07-18)
|
69.60
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
3 902 991,20 Eur
Prašoma finansavimo suma:
1 600 178,44 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia:
2016-05-02
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2018-05-02
Sutarties pasirašymo diena:
2016-09-22
Sutarties galiojimo pabaiga:
2018-06-26
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
2 374 247,76
|
933 255,06
|
2 374 247,76
|
933 255,06
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Subsidijas gaunančių įmonių skaičius
|
Įmonės
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
2
|
Investicijas gavusiose įmonėse sukurtos tyrėjų darbo vietos
|
Visos darbo dienos ekv.
|
80.00
|
5.50
|
Statistika
|
3
|
Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą inovacijoms arba MTEP projektams
|
Eur
|
1441092.70
|
1440992.70
|
Statistika
|
4
|
Įmonių, gavusių investicijas siekiant, kad jos pateiktų naujų įmonės produktų, skaičius
|
Įmonės
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2023-12-06 07:52