BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Psichofiziologinių tyrimų kūrybos ir komunikacijos

Nr. J05-LVPA-K-01-0193

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas UŽDAROJI AKCINĖ BENDROVĖ "MEDIAPOOL"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė Intelektas. Bendri mokslo–verslo projektai
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas J05-LVPA-K-01

Rinkoje fiksuojamas didelis atotrūkis tarp komunikacijos verslo poreikių ir studijų programų, kurių pagrindą sudaro vizualieji menai. Siekiant sumažinti šį atotrūkį kartu su Vilniaus dailės akademija (VDA) yra įkuriama neurologinio atsako tyrimų laboratorija, kuri modernizuos visą reklamos ir viešųjų ryšių sektorių. Neurologinio atsako tyrimų bazę sudaro keturi prietaisai: 1. Akių sekimo įranga, kuri nustato, į kurią vieta žmogaus akis pirmiausia atkreipia dėmesį bei ilgiausiai užlaiko žvilgsnį. 2. Encefalogramas, kuris mikrosekundžių tikslumu nustato smegenų reakciją į vaizdo, garso, kvapo, lietimo dirgiklius 3. Galvaninis odos atsako matuoklis, kuris nustato žmogaus susijaudinimo laipsnį 4. Veido išraiškų skaneris, kuris fiksuoja žmogaus veido raumenų judesius. Neurologinio atsako tyrimų įrankiai leidžia objektyviai nustatyti, testuoti ir tiksliai formuoti vartotojui aktualias ir svarbias komunikacines žinutes, taip pat identifikuoti daromas klaidas, koreguoti kūrinių formą ir stilistiką. Tai – milžiniškas modernizacijos žingsnis komunikacijos sektoriuje, kuriame ligi šiol sprendimai dažniausiai būdavo priimami remiantis intuicija ir asmeniniu skoniu, o ne moksliniais tyrimais. Pasitelkę neurologinio atsako įrangą dizaino, dizaino vadybos, dailės terapijos, kultūros vadybos ir kultūros politikos bei kiti VDA ruošiami studentai įgyja įrankį, padedantį objektyviai įvertinti jų kuriamos produkcijos poveikį būsimam jos vartotojui. Savo ruožtu verslas įgyja priemonę, leidžiančią sumažinti kūrybos ir laiko sąnaudas, be to, padedančią sukurti tiksliau kliento poreikius atitinkančią produkciją ir ženkliai padidinančią pardavimus. Ši įranga įtvirtins mokslo ir verslo sinergiją ir leis padidinti sektoriaus efektyvumą bei išlikti konkurencingais tarptautiniu mastu.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-03-30
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Ne
2. Naudos ir kokybės vertinimas 0.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 0,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 0,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00 0,00 0,00 0,00

Susiję įrašai