BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Rašymo įgūdžių gerinimas diegiant virtualias aplinkas trijose veiklą tobulinančiose mokyklose

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0045

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Klaipėdos Gedminų progimnazija
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Strateginiai šalies ir švietimo dokumentai teigia, kad nacionaliniu ir tarptautiniu mastu švietimo sistemai ir kiekvienai švietimo įstaigai keliami vis aukštesni kokybės standartai, nuolat didėja reikalavimai ugdymo aplinkai, reikalingos investicijos šiuolaikinėms mokymo priemonėms, informacinėms komunikacinėms technologijoms. Pažymėtina, kad sąveika tarp techninės bazės ir įgytų mokytojų kompetencijų yra ypač svarbi kūrybiškumui bei aukštesniųjų gebėjimų ugdymui. Šio projekto iniciatorės - "Klaipėdos Gedminų progimnazija", "Telšių Vincento Borisevičiaus gimnazija" ir "Klaipėdos r Lapių pagrindinė mokykla" - nepakankamos ugdymo kokybės problemos sprendimui inicijavo projektą “Rašymo įgūdžių gerinimas diegiant virtualias aplinkas trijose veiklą tobulinančiose mokyklose”remiantis konsultacinės mokyklos "Prienų r. Skriaudžių pagrindinės mokyklos" ir kt. geraja patirtimi. Projekto tikslas - pagerinti 8 klasės mokinių pasiekimus rašymo srityje. Tikslui pasiekti suformuluotas pagrindinis projekto uždavinys - įdiegti rašymo gebėjimus tobulinančią virtualią ugdymo(si) aplinką. Numatytos dvi projekto veiklos: 1) virtualios ugdymo(si) aplinkos sukūrimas bei diegimas veiklą tobulinančiose mokyklose, ir 2) pedagogų kompetencijų tobulinimas. Projekto metu veiklą tobulinančios mokyklos, papildžiusios IT bazę, įsirengs išmaniąsias lietuvių kalbos klases, mokymų metu kompetencijas patobulinę pedagogai parengs virtualių užduočių komplektus 7-8 klasių lietuvių kalbos ir literatūros pamokoms bei neformaliojo vaikų švietimo užsiėmimams, o veiklą tobulinančių mokyklų mokiniai atlikdami užduotis gerins rašymo pasiekimus. Mokyklos, naudosiančios naujai sukurtą ir įdiegtą, individualiems mokyklų poreikiams ir mokiniams pritaikytą virtualią sistemą, atitiks šiuolaikinės mokyklos reikalavimus, papildys gerąją Konsultuojančios mokyklos patirtį, visapusiškai pagerins mokyklų ugdymo kokybę, pagerindamos mokinių ugdymo pasiekimus, inicijuodamos pokyčius veiklą tobulinančiose įstaigose.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-08-14)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-08-14) 66.58
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 70 686,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 69 300,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-09-18
Sutarties pasirašymo diena: 2020-09-18
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-12-08
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
70 365,83 68 958,51 69 693,83 68 299,95

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 3.00 3.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 18.00 18.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-16 07:51

Susiję įrašai