BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Savarankiškas žmogus – laimingas žmogus: pedagogų ir tėvų autoriteto svarba stiprinant vaikų skaitymo ir teksto suvokimo įgūdžius

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0039

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus "Pelėdos" pradinė mokykla
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Projektu „Savarankiškas žmogus – laimingas žmogus: pedagogų ir tėvų autoriteto svarba stiprinant vaikų skaitymo ir teksto suvokimo įgūdžius“ siekiama stiprinti tėvų ir pedagogų ryšį su vaikais, lavinant jų skaitymo ir teksto suvokimo gebėjimus. Šis projektas sudarys palankias sąlygas įtvirtinti mokinių skaitymo ir teksto interpretavimo dalykines žinias bei sustiprins asmenines vaikų kompetencijas kuriant pagarba ir pasitikėjimu grįstus santykius su tėvais, pedagogais ir bendraamžiais. Per mokslo metus bus pasiekta kiekvieno mokinio asmeninė pažanga atsižvelgiant į mokymosi startą bei asmenines raidos galimybes, mokiniui optimalų tempą ir bendrosiose ugdymo programose numatytus reikalavimus. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu bus suorganizuota 10 kūrybinių dirbtuvių projekte dalyvaujančių mokyklų mokytojams ir 48 kūrybinės dirbtuvės mokyklos bendruomenei „Draugauk, skaityk ir tobulėk“, kiekvienoje iš projekte dalyvaujančių mokyklų. Projekte bus suorganizuotos 2 bendruomeniškumo stovyklos visoms projekte dalyvaujančioms mokykloms „Tėvai vaikams – vaikai tėvams“.Projekto dalyviai – tėvai, pedagogai ir vaikai vadovausis šiomis pagrindinėmis vertybėmis – empatija, solidarumu, bendru darbu, pasitikėjimu savimi ir vieni kitais. Vaikai, kartu su tėvais ir pedagogais atlikdami kūrybines užduotis, mokysis iš suaugusiųjų kūrybiškumo raiškos pavyzdžio. Ugdytojai skatins vaikus kūrybiškai ir lanksčiai mąstyti, savarankiškai spręsti problemas ir įveikti jiems iškilusius sunkumus, ugdysis pasitikėjimą savimi valdant sudėtingas gyvenimiškas situacijas, mokysis būti empatiški šalia esantiems, o tai padės kurti visaverčius tarpusavio santykius lavinant skaitymo ir teksto suvokimo įgūdžius.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-08-14)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-08-14) 66.90
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 92 280,11 Eur
Prašoma finansavimo suma: 90 454,26 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-11-30
Sutarties pasirašymo diena: 2020-09-18
Sutarties galiojimo pabaiga: 2023-03-16
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
87 143,97 85 401,09 86 839,18 85 102,40

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 4.00 4.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 4.00 4.00
3 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 24.00 22.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-08 07:50

Susiję įrašai