BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Šilalės, Šakių ir Šiaulių rajonų savivaldybių ikimokyklinio ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0056

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Šilalės lopšelis-darželis "Žiogelis"
Savivaldybė Šilalės raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Didėjant visuomenės sąmoningumui ir supratimui apie lavinimosi gamtoje svarbą, Lietuvoje populiarėja lauko darželiai. Tarptautiniai tyrimai rodo, kad vaikų buvimas lauke ištisus metus daro teigiamą įtaką jų raidai ir mokymuisi. Taip pat ikimokyklinio amžiaus vaikų raidai ne mažiau svarbūs ir tiriamieji bei kūrybinio mąstymo gebėjimai. Siekiant įdiegti vaikams sveikos gyvensenos principus bei skatinti jų tiriamuosius bei kūrybinio mąstymo gebėjimus, projekto veikloje dalyvaujančiose ikimokyklinio ugdymo įstaigose numatoma įdiegti naujus ugdymo metodus, pagrįstus JAV metodiką “Pre-K for All’s”, kuri ikimokykliniame ugdyme sėkmingai integruoja tiriamosios ir kūrybinės technologinės veiklos metodus (STEAM), kūrybinio mąstymo „design thinking” bei lauko darželio principus. Projekto metu bus parengta ikimokyklinio amžiaus vaikų tiriamųjų bei kūrybinio mąstymo gebėjimų ugdymo, integruojant STEAM metodus, kūrybinio mąstymo „design thinking” bei lauko darželio principus metodinė medžiaga. Veiklą tobulinančių mokyklų ikimokyklinio ugdymo pedagogai su parengtos metodinės medžiagos praktinio taikymo galimybėmis bus supažindinti mokymų metu. Vėliau su konsultato-praktiko bei konsultuojančios mokyklos pagalba pedagogai praktiškai įgyvendins metodinėje medžiagoje pateiktas metodines rekomendacijas, koreguos mokyklų veiklos tobulinimo veiksmų planus, atnaujins ugdymo turinį pagal konkrečios mokyklos poreikius. Veiklą tobulinančių mokyklų pedagogai mokysis, kaip STEAM metodus, kūrybinio mąstymo „design thinking” bei lauko darželio principus taikyti ikimokyklinio ugdymo procese. Projekto įgyvendinimo dėka naują ugdymo proceso organizavimo modelį įdiegs bei ugdymo turinį atnaujins 6 ikimokyklinio ugdymo mokyklos, mokymuose dalyvaus 36 švietimo darbuotojai (ikimokyklinio ugdymo pedagogai, priešmokyklinio ugdymo pedagogai specialieji pedagogai, direktoriaus pavaduotojos ugdymui). Projekto įgyvendinimo trukmė – 24 mėnesiai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 67.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 658,03 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 304,85 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-11-28
Sutarties pasirašymo diena: 2019-11-28
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-01-31
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
117 658,03 115 304,85 115 884,73 113 567,02

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos 5.00 6.00 0
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 36.00 49.00
3 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 36.00 49.00
4 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 6.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-04 07:50

Susiję įrašai