BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Skaitmeninė mokymo(si) aplinka geresniam ugdymui (SMAGU)

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0006

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Klaipėdos Litorinos mokykla
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Mokyklose - partnerėse mokosi mokiniai, turintys klausos, intelekto, elgesio ir emocijų, dėmesio sutrikimų, autizmo spektro sindromą, mokymosi sunkumų. Skirtingą raidą turintiems mokiniams bendrosios ugdymo programos, jų įgyvendinimui siūlomi metodai ir priemonės netinka, todėl pedagogams tenka rengti pritaikytas, individualias programas, kurti naujus arba interpretuoti praktikoje pasiteisinusius metodus. Ypatingas dėmesys mokykloje skiriamas lietuvių kalbos mokymui, kadangi lietuvių kalba atlieka dvejopą vaidmenį: yra ir mokomasis dalykas, ir instrumentas kitų dalykų mokymuisi. Vaiko mokymosi rezultatai daugiausiai priklauso nuo mokymosi motyvacijos. Apžvelgiant Klaipėdos Litorinos mokyklos vaikų pedagogines-psichologines charakteristikas, galima daryti išvadą, kad viena jų dalis negali mokytis, o kita – nenori. Siekiant, kad lietuvių kalbos žinios būtų įsisavinamos visapusiškai, jų pateikimas turi būti įtraukiantis, inovatyvus, sužadinantis mokiniui norą atrasti, sužinoti, išbandyti, eksperimentuoti, pamatyti problemas ir rasti jų sprendimo būdus. Pats išsiaiškinęs įvairius lietuvių kalbos reiškinius, atradęs kalbos sąsajas su artimu pasauliu, mokinys keičia požiūrį į mokymąsi, kyla jo motyvacija, gerėja pasiekimai. Projekto tikslas - pagerinti lietuvių kalbos ugdymo pasiekimus pasitelkiant informacines kompiuterines technologijas (IKT) priemones.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-21
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas (2020-06-12)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2020-06-12) 49.59
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 93 988,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 92 108,24 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai