Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Mokyklose - partnerėse mokosi mokiniai, turintys klausos, intelekto, elgesio ir emocijų, dėmesio sutrikimų, autizmo spektro sindromą, mokymosi sunkumų. Skirtingą raidą turintiems mokiniams bendrosios ugdymo programos, jų įgyvendinimui siūlomi metodai ir priemonės netinka, todėl pedagogams tenka rengti pritaikytas, individualias programas, kurti naujus arba interpretuoti praktikoje pasiteisinusius metodus.
Ypatingas dėmesys mokykloje skiriamas lietuvių kalbos mokymui, kadangi lietuvių kalba atlieka dvejopą vaidmenį: yra ir mokomasis dalykas, ir instrumentas kitų dalykų mokymuisi. Vaiko mokymosi rezultatai daugiausiai priklauso nuo mokymosi motyvacijos. Apžvelgiant Klaipėdos Litorinos mokyklos vaikų pedagogines-psichologines charakteristikas, galima daryti išvadą, kad viena jų dalis negali mokytis, o kita – nenori. Siekiant, kad lietuvių kalbos žinios būtų įsisavinamos visapusiškai, jų pateikimas turi būti įtraukiantis, inovatyvus, sužadinantis mokiniui norą atrasti, sužinoti, išbandyti, eksperimentuoti, pamatyti problemas ir rasti jų sprendimo būdus. Pats išsiaiškinęs įvairius lietuvių kalbos reiškinius, atradęs kalbos sąsajas su artimu pasauliu, mokinys keičia požiūrį į mokymąsi, kyla jo motyvacija, gerėja pasiekimai.
Projekto tikslas - pagerinti lietuvių kalbos ugdymo pasiekimus pasitelkiant informacines kompiuterines technologijas (IKT) priemones.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2020-02-21
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
(2020-06-12)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Ne
(2020-06-12)
|
49.59
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
93 988,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
92 108,24 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
|
0,00
|
|
|