BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Skaitmeninės priemonės suaugusiųjų savivaldaus mokymosi efektyvumui didinti

Nr. J05-LVPA-K-01-0217

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "AYUS"
Savivaldybė Kėdainių raj.
Priemonė Intelektas. Bendri mokslo–verslo projektai
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas J05-LVPA-K-01

Šio projekto metu UAB „AYUS“ kartu su partneriu siekia sukurti penkis inovatyvius produktus iš esmės pakeisiančius besimokančiųjų gebėjimą mokytis:- Savivaldaus mokymosi potencialo vertinimo instrumentarijų ir rekomendacijas savivaldžiam mokymuisi;- Skaitmeninę priemonę skatinančią asmens proaktyvumą mokymosi atžvilgiu;- Skaitmeninę priemonę ugdančią mokymosi proceso savikontrolę;- Skaitmeninę priemonę refleksijai vystyti ir rezultatų įsivertinimo kompetencijoms ugdyti;- Skaitmeninę priemonę savivaldžiam mokymuisi reikšmingų kognityvinių funkcijų lavinimui.Projekto tikslas – sukurti skaitmenizuotą asmenybės savivaldaus mokymosi potencialo vertinimo įrankį bei priemones, leidžiančias suaugusiems asmenims išvystyti gebėjimą efektyviai mokytis.Projekto metu,siekant numatomo tikslo įgyvendinimo bus vykdomos šios veiklos:-Remiantis šiuolaikiniais psichologijos ir edukologijos mokslų tyrimais sukonstruoti teorinį modelį, leidžiantį integruoti ir paaiškinti skirtingų asmenybės konstruktų, savivaldaus mokymosi kompetencijų ir kognityvinių funkcijų poveikio savivaldžiam mokymuisi mechanizmą.-Sukurti skaitmenizuotą asmenybės savivaldaus mokymosi potencialo vertinimo instrumentarijų (SMPVI) ir rekomendacijų rinkinį savivaldaus mokymosi efektyvumui gerinti.-Sukurti moksliniais tyrimais pagrįstą, asmens proaktyvumą mokymosi atžvilgiu formuojančią, skaitmeninę priemonę.-Sukurti moksliniais tyrimais pagrįstą skaitmeninę priemonę savivaldaus mokymosi proceso savikontrolei stiprinti:-Sukurti moksliniais tyrimais pagrįstą skaitmeninę priemonę savivaldaus mokymosi refleksijai vystyti ir rezultatų įsivertinimo kompetencijoms ugdytis.-Sukurti moksliniais tyrimais pagrįstą skaitmeninę priemonę savivaldžiam mokymuisi reikšmingų kognityvinių funkcijų lavinimui


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-03-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-12-13)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-12-13) 56.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 567 038,67 Eur
Prašoma finansavimo suma: 370 955,58 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-06-15
Sutarties pasirašymo diena: 2017-03-15
Sutarties galiojimo pabaiga: 2019-11-08
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
432 613,97 290 380,41 432 183,16 290 095,43

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Investicijas gavusių įmonių sukurti gaminių, paslaugų ar procesų prototipai (koncepcijos) Skaičius 5.00 5.00
2 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą inovacijoms arba MTEP projektams Eur 142333.56 142087.73
3 Investicijas gavusios įmonės pajamų, gautų iš sukurtų ir rinkai pateiktų produktų, santykis su skirtomis investicijomis Procentai 632.47 0.00
4 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
5 Įmonių, gavusių investicijas siekiant, kad jos pateiktų naujų rinkos produktų, skaičius Įmonės 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-09-10 07:50

Susiję įrašai