BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Skaitymo strategijų įvairovė – galimybė pasiekti pažangą ir tobulėti

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0034

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Panevėžio rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Vienas iš pagrindinių sėkmingos mokyklos rodiklių – akademiniai egzaminų, pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo, nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo bei standartizuotų testų rezultatai. Akademiniai mokinių pasiekimai svarbūs visų mokomųjų dalykų pamokose, o ypač lietuvių kalbos ir literatūros pamokose, nes tik puikiai skaitantis ir gebantis analizuoti tekstą mokinys gali pasiekti geresnių ugdymo(si) rezultatų bei padaryti individualią pažangą mokantis daugelio kitų mokomųjų dalykų. Projektu planuojama sukurti ir įdiegti inovatyvų skaitymo gebėjimus gerinantį modelį, kurio esmė – pagerinti 8 klasių mokinių skaitymo pasiekimų rezultatus dirbant mažesnėse grupėse, taikant įvairias skaitymo strategijas mokymo(si) procese, naudojant savivaldžio mokymo(si) praktikas, pasitelkiant IT priemones bei organizuojant neuroedukacinius užsiėmimus veiklą tobulinančių mokyklų mokytojams ir mokiniams. Projekto tikslinė grupė – veiklą tobulinančių mokyklų mokiniai, mokytojai, darbuotojai ir mokyklų bendruomenių nariai. Veiklą tobulinančios mokyklos – Panevėžio r. Velžio gimnazija, Panevėžio r. Paįstrio Juozo Zikaro gimnazija, Panevėžio r. Upytės Antano Belazaro pagrindinė mokykla, Panevėžio rajono Smilgių gimnazija, Panevėžio r. Ramygalos gimnazija. Konsultuojanti mokykla – Ukmergės Dukstynos pagrindinė mokykla. Naujai sukurto ir įdiegto mokymo(si) modelio taikymas leistų su mokiniais dirbti mažesnėse grupėse, taip pakankamai dėmesio skiriant kiekvienam mokiniui ir jo individualiems poreikiams. Skaitymo įgūdžių tobulinimas apima visas ugdymo sritis, todėl taikant inovatyvų mokymosi modelį, skaitymo įgūdžių tobulinimas būtų integruojamas įvairiuose ugdymo dalykuose: lietuvių kalbos, istorijos, gamtos mokslų, informacinių technologijų ir kt. dalykų pamokose.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas (2020-06-12)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2020-06-12) 42.18
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 102 040,82 Eur
Prašoma finansavimo suma: 100 000,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai