BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Socialinės įtraukties link: žinių ir stigmatizuojančių nuostatų apie autizmą analizė studentų imtyje

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-22-0297

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vytauto Didžiojo universitetas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-22

Manoma, kad net 95 proc. autistišką vaiką auginančių šeimų patiria stigmatizavimą. Įvairūs visuomenėje paplitę klaidingi įsitikinimai trukdo autistiškiems asmenims sėkmingai integruotis į visuomenę, kenkia jų psichologinei gerovei, trukdo siekti pagalbos bei užkerta kelią į aukštąjį mokslą ir savo gebėjimų realizavimą – manoma, kad net 60 proc. autistiškų studentų nebaigia studijų dėl nepakankamai pritaikytos mokymosi aplinkos ir paplitusių klaidingų įsitikinimų. Studentų žinių ir stigmatizuojančių įsitikinimų apie abiejų lyčių autistiškus asmenis analizė galėtų padėti išsiaiškinti, kokios intervencinės programos bei supratimo apie autizmą kampanijos būtų efektyviausios siekiant mažinti stigmą ir didinti pakantumą autistiškiems asmenims, kartu padedant gerinti abiejų lyčių autistiškų asmenų psichologinę gerovę bei integraciją į aukštąjį mokslą. Šio projekto tikslas – ugdyti studento gebėjimus atlikti ir pristatyti mokslinį darbą tiriant Lietuvos studentų turimus stigmatizuojančius įsitikinimus apie autistiškus abiejų lyčių asmenis, taip pat bendras studentų žinias apie autizmą. Projekto metu studentė atliks studentų iš įvairių Lietuvos miestų (Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Kaunas, Vilnius) ir mokymosi įstaigų (kolegijų, universitetų, profesinių mokyklų) apklausą apie jų žinias bei su autizmu susijusių stigmatizuojančių įsitikinimų išreikštumą. Siekiant didesnio visuomenės supratimo apie autizmą ir su juo susijusios stigmos mažinimo, taip pat dalijimosi žiniomis mokslo bendruomenėje, projekto rezultatai bus pristatyti dvejose nacionalinėse konferencijose bei išpublikuoti viename mokslo žurnale. Projekte nurodytų veiklų atlikimas padės studentei lavinti mokslinio tyrimo atlikimo, mokslo straipsnio rašymo bei viešo rezultatų pristatymo gebėjimus. Projekto tyrimo atlikimas ir jo rezultatų pristatymas taip pat prisidės didinant visuomenės bei mokslinės bendruomenės informuotumą apie autizmą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-08-03
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-10-08)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-10-08) 77.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 2 727,26 Eur
Prašoma finansavimo suma: 2 727,26 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-04-30
Sutarties pasirašymo diena: 2020-11-03
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-06-16
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
2 727,26 2 727,26 2 727,26 2 727,26

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00
2 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-01-15 07:50

Susiję įrašai