Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Projektas yra skirtas ugdyti studentų gebėjimus vykdant tyrimus semestro metu. Planuojama įgyvendinti eksperimentinius tyrimus, skirtus fazinių difrakcinių elementų giliai fokusuojant femtosekundinę spinduliuotę vystymui. Projekto metu ketinama formuoti sudėtingus difrakcinius elementus, pasižyminčius dideliu difrakciniu efektyvumu ir mažais nuostoliais Eksperimentiniai tyrimai apims pavienių lūžio rodiklio modifikacijų ir sudėtingų difrakcinių elementų įrašymą ir charakterizavimą, modifikacijų sąvybių bei difrakcinio efektyvumo nuo įrašymo parametrų tyrimus ir kt. Projekto metu studentas išmoks dirbti su moksliniais žurnalais bei knygomis, įgaus praktinių įgūdžių dirbti su MTEP įranga, įgaus žinių apie fazinių modifikacijų charakterizavimą ir t.t. Be to, studentas išmoks apibendrinti bei interpretuoti gautus rezultatus. Projektas padės įgauti daugiau mokslinių žinių bei įgūdžių vasaros praktikos metu, vykdant šį mokslinį tyrimą. Projekto įgyvendinimo metu pasiektus mokslinius rezultatus ketinama publikuoti moksliniame žurnale. Išvystyta difrakcinių fazinių elementų formavimo metodika taip pat leis kurti sudėtingus difrakcinius elementus bei monolitines optines sistemas, kurios bus naudojamos lazerinėse sistemose.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2019-03-18
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2019-06-11)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2019-06-11)
|
72.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
1 877,93 Eur
Prašoma finansavimo suma:
1 877,93 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia:
2019-07-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2019-08-31
Sutarties pasirašymo diena:
2019-07-01
Sutarties galiojimo pabaiga:
2019-11-22
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
1 877,93
|
1 877,93
|
1 877,93
|
1 877,93
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-01-25 07:54