Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas |
"Mūsų komanda", UAB |
Savivaldybė |
Zarasų raj. |
Priemonė |
Inovaciniai čekiai
|
Prioritetas
|
1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
|
Kvietimo kodas |
01.2.1-MITA-K-824-01
|
Geografija sutrikusio intelekto mokiniams padeda ugdytis geografinį pasaulėvaizdį, skatina domėtis savo ir kitų šalių gamtos bei visuomenės įvairove, formuoja pozityvų jų požiūrį į supančią aplinką, saugų elgesį gamtinėje ir visuomeninėje aplinkoje. Įgyvendinant šį tikslą, dalyko mokytojams reikia siekti kurti tokias mokymosi strategijas, kurios padėtų šių sutrikimų turinčius mokinius išmokyti mokytis, būti savarankiškesniais, planuoti laiką, lavinti skaitymo, klausymo, praktinių darbų atlikimo bei savo darbo vertinimo gebėjimus. Dažniausiai didžioji dalis minėtų mokymosi strategijų efektyvumo priklauso nuo tinkamai parinktų ir geografijos pamokose taikomų mokymo(si) metodų.
Empyrinėje darbo dalyje panaudotas anketavimo metodas, apklausiant 265 geografijos mokytojus. Tyrime nagrinėjama geografijos mokytojų darbo patirtis, mokymosi ir vertinimo metodų analizė, svarbiausios vertybės, kompetencijos ir gebėjimai, reikalingi ugdant sutrikusio intelekto vaikus. Nagrinėjamos sutrikusio intelekto mokinių integracinės galimybės į bendrojo ugdymo mokyklas su kitais bendraamžiais. Didelis dėmesys skiriamas geografijos disciplinos specifikai ruošiantis pamokoms su sutrikusio intelekto vaikais ir geografijos pamokose naudojamiems metodams, ugdant pažintines, humanistines vertybes; gebėjimams koncentruoti dėmesį, praktiškai pritaikyti geografines žinias.
Geografijos mokytojas padeda sutrikusio intelekto mokiniams ne tik susikurti geografinį pasaulėvaizdį, skatina domėtis savo ir kitų šalių gamtos bei visuomenės įvairove, bet ir mąstyti, atsiskleisti, savarankiškai dalyvauti mokymosi procese, įgauti socialinių įgūdžių. Geografijos mokytojams, pasirenkant mokymo(si) metodus, svarbu pažinti individualią vaiko raidą, pritaikyti ugdymo programą, parinkti tinkamas mokymo(si) priemones, o tai gali užtikrinti tik nuolatinis ir glaudus bendradarbiavimas su specialiuoju pedagogu, mokytojo padėjėju, psichologu ir mokyklos vadovybe.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-03-15
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Ne
(2017-05-02)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2017-05-02)
|
80.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
4 696,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
3 287,20 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|