BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Tvarios mados dizaino koncepcijos, kaip emocinės priemonės įmonės firminio stiliaus formavime, poveikio vartotojų pasirinkimui tyrimai

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-22-0124

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kauno technologijos universitetas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-22

Projekto TIKSLAS - išanalizuoti ir ištirti tvarios mados dizaino koncepcijos, kaip emocinės priemonės įmonės firminio stiliaus formavime, poveikį vartotojų elgsenai. Planuojamo projekto analtiniais tyrimais bus siekiama išanalizuoti, kokį poveikį vartotojo apsisprendimui įsigyti aprangos mados produktą daro tai, jog įmonė savo veikloje taiko žaliąjį marketingą. Taip pat bus nagrinėjamas ir "Žaliojo smegenų plovimo" fenomenas bei jo įtaką vartotojų pasirinkimui. Tyrimo tikslui pasiekti suformuotas UŽDAVINYS - atlikti vartotojų elgsenos ir požiūrio į tvarios mados dizaino koncepcijos (žaliojo marketingo) įmones teorinių aspektų analizę bei išnagrinėti "Žaliojo smegenų plovimo" percepciją ir šio reiškinio veiksnius, darančius įtaką vartotojų rekacijoms ir sprendimams pirkti. Atliekant tyrimus bus remiamąsi šiais TYRIMO METODAIS: teorinių mokslinių šaltinių, Europos Sąjungos statistinių duomenų ir mokslinės literatūros lyginamąja analize, duomenų grupavimu ir sisteminimu bei analitine indukcija. planuojamo pojekto tyrimų veiklos bus vykdomos per tarpdalykinį darbą (Socialiniai mokslai S000 (pagrindinis); Technologijos mokslai T000). Tokiu būdu studentas turės galimybę išplėsti ir susieti turimas žinias per skirtingų mokomųjų dalykų ryšius. Taip pat naudojant tyrimuose analitinės indukcijos metodą studentas bus skatinamas ne tik analizuoti ir sisteminti informaciją, bet ir išreikšti asmenines įžvalgas, pateikti individualias interpretacijas, siekiant ugdyti studento, kaip savarankiško jaunojo tyrėjo, kompetencijas. Projektu siekiama ne tik skatinti studentų kvalifikacijos kėlimą bei naujų kompetencijų įgijimą, bet ir tyrimų metu prisidėti prie visuomeninių naudų, tokių kaip vartotojų švietimu žaliojo marketingo kontekste. Projekto rezultatai siejami ir su teigiamu poveikiu aplinkai ir visuomenei.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-07-29
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-10-08)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-10-08) 51.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 2 992,34 Eur
Prašoma finansavimo suma: 2 992,34 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-04-30
Sutarties pasirašymo diena: 2020-11-03
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-06-14
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
2 992,34 2 992,34 2 992,34 2 992,34

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-16 07:51

Susiję įrašai