Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
UAB "Centrum" |
Savivaldybė |
Vilniaus miesto |
Priemonė |
E-verslas LT
|
Prioritetas
|
3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
|
Kvietimo kodas |
03.3.1-LVPA-K-806-01
|
UAB „Centrum“ - jau 20 metų Lietuvos rinkoje veikianti viešbučių verslo įmonė. Pirmasis viešbutis „Centrum“ Vilniuje buvo atidarytas 1995 metais. Šiuo metu bendrovė valdo CENTRUM HOTELS viešbučių tinklą, kuriam priklauso trys prabangūs 4-žvaigždučių kategoriją atitinkantys viešbučiai: „Artis“ (Totorių g. 23 Vilnius), „Ratonda“ (Gedimino g. 52, Vilnius), „Monika“ (Elizabetes g. 21 Ryga) ir vienas 3-žvaigdžučių viešbutis, skirtas propaguoti žaliąsias idėjas - „Grata“ (Vytenio g. 9 Vilnius). Projekto poreikis kilo siekiant padidinti viešbučių restoranų valdymo ir procesų organizavimo efektyvumą, aptarnavimo kokybę ir darbo našumą. Projekto metu keturiuose įmonės valdomų viešbučių restoranuose planuojama įdiegti įmonės poreikius geriausiai atitinkančią, inovatyvią restoranų procesų automatizavimo sistemą, apimančią kasų, sandėlio, ir kt. procesų valdymą ir leidžiančią efektyviai organizuoti restorano darbą tiek tiesiogiai aptarnaujant klientus (užsakymų priėmimas ir atsiskaitymas per nešiojamus terminalus), tiek vykdant užsakymus (automatinis momentinis užsakymų perdavimas virtuvei), tiek atliekant nuolatinę procesų, sąnaudų ir personalo darbo kontrolę (klientų aptarnavimo laiko, apyvartos, išteklių ir kt. rodiklių apskaita, procesų stebėsena realiuoju laiku bei automatinis ataskaitų formavimas ir siuntimas el. paštu). Įdiegta restoranų valdymo sistema užtikrins efektyvų visų restoranų procesų valdymą nuo užsakymo priėmimo iki atsiskaitymo, tuo pačiu užtikrins restoranų paslaugų teikimo kokybės kontrolę. Optimizuoti restoranų valdymo procesai sudarys sąlygas naujų paslaugų įvedimui (kompleksinių pietų, dienos pasiūlymų) ir taip sudarys sąlygas didėti įmonės produktyvumui. Automatizuoti restoranų valdymo procesai leis aptarnauti daugiau klientų per tą patį laiką, tiksliai apskaityti sąnaudas - visa tai didins įmonės produktyvumą ir pelningumą.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2015-10-27
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-02-17)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-02-17)
|
80.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
17 304,37 Eur
Prašoma finansavimo suma:
8 652,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2016-11-04
Sutarties pasirašymo diena:
2016-04-13
Sutarties galiojimo pabaiga:
2016-09-05
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
17 304,37
|
8 652,00
|
17 304,37
|
8 652,00
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Subsidijas gaunančių įmonių skaičius
|
Įmonės
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
2
|
Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas
|
Procentai
|
128.67
|
0.00
|
Statistika
|
3
|
Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai
|
Skaičius
|
4.00
|
4.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-07-03 07:50