Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
UAB "Creditum" |
Savivaldybė |
Kauno miesto |
Priemonė |
E-verslas LT
|
Prioritetas
|
3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
|
Kvietimo kodas |
03.3.1-LVPA-K-806-01
|
UAB „Creditum“ yra skolų išieškojimo ir teisinių paslaugų bendrovė, jau daugiau nei dešimt metų dirbant įsiskolinimų išieškojimo, prevencijos bei kreditų valdymo srityse. UAB „Creditum“ komanda orientuojasi į kokybiškų ir efektyvių paslaugų teikimą klientams, norintiems paspartinti finansinių srautų judėjimą, susigrąžinti lėšas iš debitorių ar nepatikimų verslo partnerių. Bendrovė sėkmingai bendradarbiauja su daugeliu Greituosius kreditus teikiančiomis įmonėmis (BIGBANK AS filialas, UAB „Via SMS Lt“, UAB„Ferratum“, UAB„Mano kreditas“, UAB„Katalogas“), komunalines paslaugas teikiančiomis bendrovėmis, vertimų biurais, transporto, reklamos, leidybos, statybos kompanijomis ir daugeliu kitų.Vieni didžiausių mūsų klientų yra AB „Kauno energija“ ir UAB „Kauno vandenys“. Šios įmonės reguliariai perduoda UAB „Creditum“ šimtus skolingų fizinių ir juridinių asmenų. Bendra perduotų išieškojimui skolų suma svyruoja nuo 60 tūkst. iki 2,8 milijonų Eurų. UAB „Creditum“ komandą sudaro kvalifikuoti teisininkai ir ilgalaikę patirtį sukaupę skolų išieškotojai. Įmonė yra sukaupusi didelę patirtį išieškant skolas iš fizinių ir juridinių asmenų, o taip pat teikia įvairias teisinio pobūdžio paslaugas. Paslaugų paketas formuojamas individualiai, atsižvelgiant į kliento poreikius ir pageidavimus. UAB „Creditum“, dalyvaudama viešuosiuose konkursuose ir vykdydama ilgalaikes sutartis, yra pelniusi gerą vardą ir yra sukaupusi platų klientų ratą. Siekiant padidinti įmonės verslo efektyvumą, planuojama sukurti kompleksinę įmonės e-verslo sistemą, kuri apimtų įmonės pagrindinius darbo procesus ir leistų įdiegti naujus darbo metodus: operatyvų darbų užsakymą ir jų įgyvendinimo planavimą , kontaktų su klientais valdymą, paslaugų apskaitą bei atlikimo kokybės kontrolę. Projekto įgyvendinimo metu planuojama modernizuoti pagrindinius įmonės veiklos procesus. Verslo procesų modernizuota valdymo sistema pakels kokybės rodiklius ir verslo efektyvumą.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2015-10-29
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-02-17)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-02-17)
|
70.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
52 817,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
26 408,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2016-11-30
Sutarties pasirašymo diena:
2016-04-13
Sutarties galiojimo pabaiga:
2016-12-01
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
27 532,50
|
13 766,25
|
27 391,38
|
13 695,69
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Subsidijas gaunančių įmonių skaičius
|
Įmonės
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
2
|
Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas
|
Procentai
|
113.74
|
0.00
|
Statistika
|
3
|
Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai
|
Skaičius
|
8.00
|
8.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-01-24 07:50