Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
UAB "Departus" |
Savivaldybė |
Šiaulių miesto |
Priemonė |
E-verslas LT
|
Prioritetas
|
3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
|
Kvietimo kodas |
03.3.1-LVPA-K-806-01
|
Pagrindinė UAB „DEPARTUS" veikla – sunkiojo transporto (vilkikų, sunkvežimių, autobusų, puspriekabių, priekabų, įvairios paskirties kėbulų, spec. technikos) ir lengvųjų automobilių remontas po autoįvykių. Siekdami užtikrinti aukštus reikalavimus darbų kokybei, naudojame visame pasaulyje žinomų kompanijų aukščiausios kategorijos įrangą. Bendrovė įsikūrusi 3000 kv.m. patalpose, dirba apie 60 aukštos kvalifikacijos specialistų komanda. Siekiant padidinti įmonės verslo efektyvumą, planuojama sukurti kompleksinę UAB „Departus” įmonės e-verslo sistemą, kuri apimtų įmonės pagrindinius darbo procesus ir leistų įdiegti naujus darbo metodus: operatyvų darbų užsakymą ir jų įgyvendinimo planavimą (pateikiant planą interneto svetainėje), kontaktų su klientais valdymą, paslaugų apskaitą ir atlikimo kokybės kontrolę. Planuojama automatizuoti įmonės padalinius – draudiminių įvykių žalos įvertinimo baras bei vilkikų, puspriekabių ir lengvųjų automobilių remonto padaliniai. Taip pat papildomai numatomos šios verslo valdymo sistemos funkcijos: a. Meistrų ir darbininkų darbo rezultatų apskaita ir atlyginimo paskaičiavimas nuo pardavimų pelno ir atliktų darbų; b. Užsakymų ir padalinių pelno paskaičiavimas ir ataskaitos; c. Paslaugų pardavimų ir pelno ataskaitos pagal klientus; d. Gamybos analizės ataskaitos; e. Skolininkų kontrolės ir priminimų siuntimo elektroniniu paštu sistema; f. Įrankių išdavimo kontrolės, inventoriaus ir turto apskaitos sistema; g. Buhalterinės apskaitos sistemaProjekto įgyvendinimo metu bus įdiegti kontaktų registracijos ir planavimo sistema (CRM), kuri padės geriau aptarnauti klientus bei elektroninio marketingo sistema, kurį padės gauti daugiau užsakymų iš esamų ir naujų klientų. Be to, darbo su klientais pagerinimui, bus įdiegta užsakymų registracijos ir jų vykdymo kontrolės sistema per Interneto svetainę.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2015-10-02
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-02-12)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-02-12)
|
50.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
66 914,08 Eur
Prašoma finansavimo suma:
33 450,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia:
2016-04-04
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2017-09-29
Sutarties pasirašymo diena:
2016-04-14
Sutarties galiojimo pabaiga:
2018-01-09
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
51 404,18
|
25 702,09
|
47 170,88
|
23 585,44
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Subsidijas gaunančių įmonių skaičius
|
Įmonės
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
2
|
Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas
|
Procentai
|
65.71
|
0.00
|
Statistika
|
3
|
Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai
|
Skaičius
|
5.00
|
5.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-07-15 07:49