BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

UAB "Fintekom" konkurencingų kultūros produktų diegimas

Nr. 13.1.1-LVPA-K-310-01-0009

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas UAB "Fintekom"
Savivaldybė
Priemonė PASKATOS KULTŪROS IR KŪRYBINIŲ INDUSTRIJŲ SEKTORIUI KURTI KONKURENCINGUS KULTŪROS PRODUKTUS
Prioritetas 13 PRIORITETAS. Veiksmų, skirtų COVID-19 krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas ekonomikos atgaivinimui
Kvietimo kodas 13.1.1-LVPA-K-310-01

UAB „FINTEKOM“ yra rinkodaros agentūra, veikianti nuo 2012 m., o nuo 2019 m. rinkoje labiau žinoma kaip „TBWA\Vilnius“. Šis prekės ženklas mena sąsają su didžiausiu globaliu rinkodaros agentūrų tinklu „TBWA“ ir jau dvidešimtmetį siūlo rinkai inovatyvius didelio masto integruotos rinkodaros sprendimus: nuo rinkodaros strategijų iki komunikacijos taktikų visapusiškai aprėpiant bei diegiant kūrybinius ir meninius sprendimus, pasitelkiant tradicinius bei netradicinius komunikacijos kanalus. Šiuo projektu įmonė siekia sukurti e-platformą, kurios dėka būtų didinamas rinkodaros paslaugų prieinamumas. Įmonė teikia rinkodaros paslaugas ir pastebi, kad per 20 metų rinkoje startuoliai ir MVĮ segmentas susiduria su tuo pačiu iššūkiu: kokybiškų rinkodaros sprendimų prieinamumu (aukšta kaina, sudėtinga prieiga prie resursų, patirties trūkumas formuojant tikslus ir uždavinius) ir dėl to negali padaryti kokybiško proveržio vietinėje ar tuolab užsienio rinkose. Fizinės marketingo kūrimo paslaugas tikrai yra brangesnė ir todėl mažiau prieinama. Kuriamoje Marketingo e-platformoje klientai galės savarankiškai ir efektyviai pasiruošti savo rinkodaros planą (vadovaujantis mokslo grįstomis metodikomis ir interaktyviais šablonais), su profesionalių konsultantų palydėjimu nuotoliniu būdu, pagal poreikį. Kuriamos platforma leis marketingo paslaugų teikimo procesą skaitmenizuoti perkeliant paslaugas iš fizinės į skaitmeninę aplinką. Projektas atitinka skaitmenizavimo ekonomikos principus. Projekto rezultatas yra sukurta marketingo e-platforma, kurios dėka būtų didinamas rinkodaros paslaugų prieinamumas elektroninėje erdvėje, bus sukurtos ir įdiegtos rinkodaros inovacijos e-priemonėse. Planuojama sukurti 1 e-platformą ir 1 rinkodaros sprendimą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2022-02-17
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas (2022-05-12)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2022-05-12) 54.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 104 690,70 Eur
Prašoma finansavimo suma: 76 424,21 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai