Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
UAB "IVO" ir ko |
Savivaldybė |
Vilniaus raj. |
Priemonė |
E-verslas LT
|
Prioritetas
|
3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
|
Kvietimo kodas |
03.3.1-LVPA-K-806-01
|
UAB „IVO ir Ko“ pagrindinė veiklos sritis – ekologiškų čiužinių gamyba. Tai unikalūs gaminiai, puikiai vertinami Vokietijoje, Šveicarijoje, Austrijoje, Danijoje. Čiužiniai yra gaminami išimtinai rankomis, kokybės užtikrinimui atliekama 5 lygių kontrolė. Siekiant maksimaliai užtikrinti čiužinių komfortabilumą, sudedamosios medžiagos ir gamybos technologija rengiama konsultuojantis su medicinos specialistais. Todėl produkcija segmentuojama pagal amžiaus grupes (nuo kūdikių iki senjorų), maksimaliai įvertinant žmogaus judrumą, svorį, odos jautrumą, tokiu būdu užtikrinat vartotojų komfortabilų poilsį. Siekiant užtikrinti antialergines čiužinių savybes, naudojamos tik natūralios medžiagos (vilna, ašutai, kokoso pluoštas), užaugintos natūraliomis sąlygomis, nenaudojant cheminių preparatų. Siekiant padidinti įmonės verslo efektyvumą, planuojama sukurti kompleksinę UAB “IVO ir Ko” įmonės e-verslo sistemą, kuri apimtų įmonės pagrindinius darbo procesus ir leistų įdiegti naujus darbo metodus: operatyvų darbų užsakymą ir jų įgyvendinimo planavimą , kontaktų su klientais valdymą, gamybos ir paslaugų apskaitą bei atlikimo kokybės kontrolę. Projekto įgyvendinimo metu planuojama modernizuoti pagrindinius įmonės veiklos procesus. Verslo procesų modernizuota valdymo sistema pakels kokybės rodiklius, kadangi visi procesai bus automatiškai registruojami ir atsekami. Gamybos procesų automatizavimas padės geriau panaudoti įmonės resursus- gamybines patalpas, turimą įrangą bei darbininkus.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2015-10-16
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-02-12)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-02-12)
|
60.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
37 311,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
22 386,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2017-09-29
Sutarties pasirašymo diena:
2016-04-11
Sutarties galiojimo pabaiga:
2018-05-21
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
36 092,48
|
21 655,49
|
32 310,48
|
19 386,29
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Subsidijas gaunančių įmonių skaičius
|
Įmonės
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
2
|
Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas
|
Procentai
|
94.13
|
0.00
|
Statistika
|
3
|
Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai
|
Skaičius
|
14.00
|
14.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-01-14 07:50