BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

UAB "Konveka" elektroninės parduotuvės sukūrimas ir klientų savitarnos sistemos diegimas

Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-0198

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "Konveka"
Savivaldybė
Priemonė E. KOMERCIJOS MODELIS COVID-19
Prioritetas 13 PRIORITETAS. Veiksmų, skirtų COVID-19 krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas ekonomikos atgaivinimui
Kvietimo kodas 13.1.1-LVPA-K-860-01

UAB "Konveka" yra pilno ciklo konvektorių gamybos įmonė, kurios kuriamos ir gaminamos produkcijos apimtis yra plati: nuo paprastų natūralios konvekcijos konvektorių iki sudėtingų prietaisų su ventiliatoriais, skirtų šildymui, vėsinimui ir vėdinimui. COVID-19 pandemija ir dėl jos paskelbtas karantinas padarė įtaką bendrovės veiklos rezultatams bei sąlygojo jos pajamų sumažėjimą, todėl UAB „Konveka“ ieško būdų kaip pagerinti įmonės veiklos rezultatus ir padidinti įmonės pajamas. COVID-19 pandemija, paskelbtas karantinas (negalėjimas aptarnauti klientų fiziškai, fizinio kontakto ribojimas) privertė bendrovę perorientuoti, skaitmenizuoti savo procesus, kad pritraukti daugiau klientų per elektroninę erdvę ir sudaryti daugiau gaminių įsigijimo sandorių elektroniniu būdu. Projekto tikslas – elektroninės parduotuvės sukūrimas ir klientų savitarnos sistemos diegimas UAB "Konveka" veikloje, siekiant skaitmenizuoti bendrovės procesus ir padidinti pajamas. Numatoma projekto įgyvendinimo trukmė – 5 mėn. Planuojama projekto įgyvendinimo vieta - Vokiečių g. 185, Kauno m., Kauno miesto savivaldybė.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2021-09-17
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2021-12-27)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2021-12-27) 56.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 65 201,60 Eur
Prašoma finansavimo suma: 48 901,20 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2021-04-02
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-07-10
Sutarties pasirašymo diena: 2022-02-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-05-19
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
65 201,60 48 901,20 65 201,60 48 901,20

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą įmonėms (subsidijos) Eur 16300.40 16300.40
3 Investicijas gavusios įmonės pajamų padidėjimas Procentai 140.23 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-02-25 07:49

Susiję įrašai