Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas |
UAB "Media traffic" |
Savivaldybė |
|
Priemonė |
Kūrybiniai čekiai COVID-19
|
Prioritetas
|
13 PRIORITETAS. Veiksmų, skirtų COVID-19 krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas ekonomikos atgaivinimui
|
Kvietimo kodas |
13.1.1-LVPA-K-861-01
|
UAB „Mediatraffic“ veikla apima video reklamos gamybą, skaitmeninės reklamos transliavimą viešose vietose. Bendrovė valdo reklamos kanalą viešajame transporte, turinti 430 LCD ekranų tinklą Lietuvoje.
Susidūrusi su COVID-19 pandemija ir dėl to kritusiomis pajamomis, įmonė siekia pradėti teikti naują paslaugą - tai stalviršių užsakymo paslaugą.
Įmonė, siekdama efektyviau aptarnauti didėjantį klientų ratą, pateikti jiems paprastesnį būdą valdyti dokumentus ir informaciją bei labiau išplėsti pardavimus, nusprendė, remiantis klientų patirtimi ir poreikiu, sukurti ir įdiegti naują talviršių užsakymo paslaugos teikimo schemą, kuri padės klientams naudotis pilna paslauga, o pareiškėjui – paslaugą teikti efektyviau.
Sukurtas ir įdiegtas naujas paslaugos dizainas bus reklamuojamas ir pristatomas klientams, kuriant ir diegiant rinkodaros inovacijas.
Šis projektas inovatyvus tuo, kad paslaugos teikimo schema bus kuriama panaudojant informacines technologijas, suteikiančias naujas galimybes, paslaugos teikimui.
Įgyvendintas projektas leis įmonei efektyviau ir našiau teikti paslaugas, užtikrins greitesnį ir kokybiškesnį klientų aptarnavimą, sutrumpėjęs paslaugos teikimo procesas leis aptarnauti daugiau klientų, o tai užtikrins įmonės pajamų augimą.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2021-08-30
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2021-11-16)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2021-11-16)
|
48.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
91 640,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
68 730,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
|
0,00
|
|
|