BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

UAB „ODA LT“ verslo procesų optimizavimas, konkurencingumo bei darbo našumo didinimas

Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0003

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB „ODA LT“
Savivaldybė Elektrėnų
Priemonė E-verslas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-806-01

Įmonė UAB „ODA LT“ sėkmingai vykdo veiklą kosmetikos gamybos sektoriuje Lietuvoje. Įmonė įkurta 2009 metais, tačiau jau dabar turi didelį ratą nuolatinių klientų. Siekiant toliau užtikrinti aukštą produkcijos konkurencingumą šiame rinkos segmente būtina nuolat kelti įmonės produktyvumą, gerinti verslo procesų efektyvumą.Projekto tikslas - apjungti įmonėje vykstančius procesus į vieningą informacinę sistemą ir automatizuoti veiklas, kurioms nebūtinas aktyvus darbuotojų dalyvavimas. Tai didintų įmonės darbo našumą, o taip pat skatintų apyvartos augimą. Projekto įgyvendinimo metu bus įdiegta programinė įranga optimizuojanti įmonės valdymo procesus, kuri taip pat bus integruota su elektronine parduotuve. Programinės įrangos integracija su elektronine parduotuve padidins įmonės efektyvumą, sumažins produkcijos gamybai skirtus kaštus, padės įgyti konkurencinį pranašumą kokybės prasme bei padidins darbuotojų darbo našumą. Planuojamas įgyvendinti projektas yra inovatyvus, kadangi juo sprendžiamoms problemoms įmonė pasitelkia naujausias technologijas ir modernius verslo sprendimus, kurie yra būtini įmonės veikloje. Šiuo metu turimi įrankiai neleidžia sistemingai valdyti paslaugų teikimo procesų, apdoroti duomenų, o rankinio darbo gausa užkerta kelią teikiamų paslaugų modernizavimui. Numatomi įgyvendinto projekto rezultatai: apjungti procesai leis didinti verslo produktyvumą ir konkurencingumą; operatyvi ir patikima informacija leis priimti savalaikius sprendimus, sustiprinti kontrolę; suaktyvinti ryšiai su klientais, suformuoti perspektyviniai jų poreikiai bei padidėjusi paslaugų kokybė sudarys palankias sąlygas klientų lojalumo ir pasitenkinimo augimui, pajamų ir eksporto didėjimui; pažangių technologijų naudojimas leis racionaliau naudoti išteklius, skatins informacinės žinių visuomenės kūrimąsi.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2015-09-22
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-02-12)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-02-12) 50.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 29 832,90 Eur
Prašoma finansavimo suma: 17 899,74 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2015-10-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2017-04-01
Sutarties pasirašymo diena: 2016-04-08
Sutarties galiojimo pabaiga: 2017-06-16
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
21 922,90 13 153,74 21 602,19 12 961,31

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas Procentai 27.65 0.00
3 Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai Skaičius 7.00 7.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-14 07:49

Susiję įrašai