BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

UAB "Taurakalnis" e. komercijos modelio įdiegimas

Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-1188

Paraiškos būsena:
Įgyvendinimas
Vykdytojas Uždaroji akcinė bendrovė "Taurakalnis"
Savivaldybė
Priemonė E. KOMERCIJOS MODELIS COVID-19
Prioritetas 13 PRIORITETAS. Veiksmų, skirtų COVID-19 krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas ekonomikos atgaivinimui
Kvietimo kodas 13.1.1-LVPA-K-860-01

Taurakalnis, UAB – maisto gamybos įmonė, kurioje dirba aukščiausios kvalifikacijos specialistai. Įmonė daugiau nei du dešimtmečius rengia banketus, furšetus, įvairias šventes. Pareiškėjas neturi klientų savitarnos sprendimų, ko pasekoje pardavimų valdymo procesus tenka organizuoti ir vykdyti rankiniu būdu, taikant pačius primityviausius įrankius, duomenys saugodami MS excel MS Word programose. Prieš pandemiją, dėl didelio apkrovimo, didelio užklausų skaičiaus, įmonės vadybininkės dažniausiai nespėdavo pateikti pasiūlymų ir atsakymų per 24 val., dėl ko įmonė, dažnu atveju, prarasdavo užsakymą arba užsakovas būdavo nelabai patenkintas dėl priverstinio laukimo, gaunant pasiūlymą. Projekto tikslas: didinti įmonės pajamų augimą, įdiegiant e-komercijos modelius verslo sandoriams valdyti elektroniniu būdu.Projekto uždavinys: El. parduotuvės su klientų savitarnos sprendimais kūrimas.Projekto siekiami rezultatai: Sukurta el. prekybos sistema su klientų savitarnos sprendimais, suteiks galimybę įmonei greičiau atsigauti po maitinimo sektoriaus veiklos suvaržymų ir toliau sėkmingai bei tinkamai vykdyti savo veiklą bei didinti pajamų augimą. Dėka e-komercijos modelio įdiegimo vartotojai (fiziniai ir juridiniai asmenys) turės galimybę savarankiškai užsisakyti pačios įmonės pagamintą produkciją ir už ją sumokėti, pasirinkti norimą pristatymo laiką ir kt. funkcionalumus. Bus užtikrintas kokybiškas ir patogus klientų aptarnavimas, pakeltas jų aptarnavimo lygis bei pasiekti nauji klientai, ko pasekoje padidės įmonės pardavimai ir konkurencingumas.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2021-09-20
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2021-12-28)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2021-12-28) 72.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 45 470,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 34 102,50 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023-02-22
Sutarties pasirašymo diena: 2022-02-23
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
45 470,00 34 102,50 17 051,25 17 051,25

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Investicijas gavusios įmonės pajamų padidėjimas Procentai 32.92 0.00
3 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą įmonėms (subsidijos) Eur 11367.50 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2023-03-21 08:14

Susiję įrašai