Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
Utenos regiono vietos veiklos grupė |
Savivaldybė |
Utenos raj. |
Priemonė |
Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara
|
Prioritetas
|
5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
|
Kvietimo kodas |
05.4.1-LVPA-K-808-01
|
Utenos regionas priskiriamas prie prioritetinių Lietuvos turizmo plėtros regionų, nes regione yra gausu turistinių išteklių ir yra galimybės plėtoti darnųjį ir kultūrinį turizmą išsaugant natūralią gamtinę ir kultūrinę aplinką. Unikalūs Utenos regiono gamtiniai ištekliai nustelbia gausų ir nemažiau unikalų kultūrinį potencialą, kuris nėra pakankamai viešinamas ir todėl tik maža dalimi prisideda prie turizmo įvaizdžio formavimo ir turistų pritraukimo. Projekto „Utenos regione išsaugotų gamtos ir sukurtų kultūros vertybių paveldo lankomumo ir žinomumo didinimas“ tikslas naudojant e-rinkodaros priemones didinti Utenos regiono lankomumą ir žinomumą bei gerinti jo kaip prioritetinio turizmo regiono įvaizdį per kultūros paveldo objektus: tradicines šventes, amatus, šiuolaikinį meną, urbanistikos paveldo objektus.Įgyvendinant projektą bus sukurtos ir naudojamos aštuonios e-rinkodaros priemonės:interneto svetainė, optimizavimo paieškos sistemos (SEO), reklamos paieškos sistemos (SEA), rinkodara socialiniuose tinkluose (SMM), video reklama internete, mobilioji rinkodara, reklama elektroniniu paštu, turinio rinkodara (e-katalogai). .Sukurtų e-rinkodaros priemonių pagalba bus padidintas Utenos regiono kultūros paveldo objektų žinomumas bei siekiama pritraukti kuo daugiau turistų į Utenos regioną. Įgyvendinta projekto veikla sukurs papildomą naudą ir prisidės prie Utenos krašto kultūrinės, socialinės ir ekonominės situacijos gerinimo.Projekto rezultatus, kaip pridėtinę vertę, bus galima naudoti stiprinant visuomenės kultūrinę tapatybę išsaugojant ir aktualizuojant kultūros paveldą, pritaikyti jį visuomenės ugdymo, jos kultūrinės tapatybės stiprinimo, socialiniams poreikiams ir verslo plėtrai.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2016-03-14
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-06-02)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-06-02)
|
60.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
133 333,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
113 333,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia:
2016-07-27
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2018-10-30
Sutarties pasirašymo diena:
2016-07-27
Sutarties galiojimo pabaiga:
2019-02-12
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
95 667,10
|
81 317,04
|
89 664,54
|
76 214,86
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės
|
Skaičius
|
8.00
|
8.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-04-19 07:51