Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
Varėnos rajono savivaldybės administracija |
Savivaldybė |
Varėnos raj. |
Priemonė |
Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara
|
Prioritetas
|
5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
|
Kvietimo kodas |
05.4.1-LVPA-K-808-02
|
Projekto „Varėnos rajono turizmo e-rinkodara“ tikslas – didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų žinomumą ir lankomumą Pietų Dzūkijoje e-rinkodaros priemonėmis. Projekto uždavinys – e-rinkodaros priemonių kūrimas. Dažnai nesusimąstoma, kad regionas gali būti patrauktus visais metų laikais, todėl šiuo projektu būtų siekiama mažinti turizmo sezoniškumą pasitelkiant e-rinkodaros priemones ir skatinant keliauti ištisus metus. Projekto metu bus įgyvendinamos šios turizmo rinkodaros priemonės: 1. Reklama paieškos sistemose (SEA), 2. Rinkodara socialiniuose tinkluose (SMM), 3. Mobilioji rinkodara, 4. Reklama interneto portaluose, reklaminiai straipsniai, 5. Mobiliosios aplikacijos mėnesio laikotarpio reklamos kampanija – Google reklama.Turinio sukūrimas ir reikalingos įrangos įsigijimas.Planuojami pasiekti rezultatai: įgyvendintos numatytos e-rinkodaros priemonės, padidintas gamtos ir kultūros paveldo objektų žinomumas, lankomumas visais metų laikais (sumažintas sezoniškumas), didesnio turistų skaičiaus pritraukimas.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2018-08-01
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2018-10-12)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2018-10-12)
|
55.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
130 670,92 Eur
Prašoma finansavimo suma:
111 070,28 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2022-07-25
Sutarties pasirašymo diena:
2018-12-06
Sutarties galiojimo pabaiga:
2022-07-01
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
130 670,92
|
111 070,28
|
132 919,02
|
113 329,65
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės
|
Skaičius
|
5.00
|
5.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-05-13 07:49