BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Vartotojo elgesio nuspėjimu ir dirbtiniu intelektu paremtas internetinės reklamos tinklo prototipas

Nr. 01.2.1-MITA-T-852-02-0253

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas MB Rupert AI
Savivaldybė
Priemonė INOSTARTAS
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas 01.2.1-MITA-T-852-02

2019 m. (prieš Covid-19) pasaulinės skaitmeninės reklamos išlaidos siekė 333,25 mlrd. JAV dolerių ir daugiau nei 60% jų buvo išleista programiškai parduodamai reklamai. Pastebėta, kad dėl Covid-19 reklamos išlaidos, visgi, liko stabilios ir prognozuojama, kad iki 2021 m. pabaigos programiškai parduodamos reklamos išlaidos dar paaugs 20 mlrd. JAV dolerių palyginus su 2020 m. Dabartiniai reklaminiai tinklai reklamą, jos rodymo vietą, kiekį parenka pagal surenkamus vartotojo duomenis renkančius įskiepius (angl. cookies), kuriuose būna surinkta tokia informacija kaip naudotojo lytis, amžius, lokacija, kalba, naudojama naršyklė, kompiuterio duomenys, pirkimo duomenys ir panašiai. Tačiau pastaruoju metu,vis griežtėjant duomenų apsaugos reikalavimams (pavyzdžiui, Europoje atsiradus bendrojam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR)), tokie duomenys tampa vis sunkiau renkami ir naudojami reklamos tikslais ir daro didelę įtaką reklama besiverčiantiems ir įprastiems verslams. Žinant, kad privatumo reikalavimai tik griežtės, o duomenų kaina (dėl to ir reklamos parodymo) kaina ir toliau brangs, yra būtina ieškoti naujų metodų, gebėsiančių veikti su mažesniu asmeninių duomenų kiekiu ir užtikrinančių, kad vartotojui rodoma reklama būtų rodoma maksimaliai tinkamu laiku, optimizuotoje vietoje, maksimizuojant vartotojo susidomėjimą ir minimizuojant susierzinimą. Projekto metu bus kuriama šiuos iššūkius sprendžianti sistema.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2021-02-17
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 34 782,66 Eur
Prašoma finansavimo suma: 31 304,39 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2021-07-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-09-30
Sutarties pasirašymo diena: 2021-06-10
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-11-25
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
34 782,66 31 304,39 34 782,66 31 304,39

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Investicijas gavusiose įmonėse naujai sukurtos ilgalaikės darbo vietos Visos darbo dienos ekv. 1.00 0.00
3 Investicijas gavusių įmonių sukurti gaminių, paslaugų ar procesų prototipai (koncepcijos) Skaičius 1.00 1.00
4 Naujų įmonių, gavusių investicijas, skaičius Įmonės 1.00 1.00
5 Investicijas gavusių įmonių išlaidos MTEP veikloms Eur 500.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-04-25 07:51

Susiję įrašai