Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Šeimos aplinka, Ugdomoji aplinka, Bendraamžių įtaka, Sėkmės situacijos ir motyvacijos mokymuisi ryšys - aplinkos veiksniai, įtakojantys motyvaciją ir mokymosi pasiekimus. Siekiant reikšmingų pokyčių mokymosi pasiekimuose projekte numatoma įvertinti kiekvieną iš šių veiksnių, ir numatyti galimybes pokyčiams.
Projekto partnerės įvertinę savo galimybes savarankiškai spręsti kylančias problemas, inicijuoja projektą, paremtą visos mokyklos bendruomenės sutelkimu ir aktyviu bendradarbiavimu siekiant kokybinių kokybinių pokyčių mokyklų veikloje.
Projekto įgyvendinimo metu numatoma: Parengti mokytojus – mokyklos bendruomenės lyderius, paruošti programas bendruomenės aktyvaus įtraukimo mokyklos veiklos pokyčiuose, įgyvendinti mokyklų bendruomenių iniciatyvas, įvertinti bendruomenių iniciatyvų efektyvumą ir parengti ilgalaikes aktyvaus bendruomenės dalyvavimo mokyme gaires.
Tikimasi, kad projektas taps gera praktika, kurią perims kitos pokyčių siekiančios mokyklos.
Projektą įgyvendina dvi partnerystėje veikiančios veiklą gerinti siekianti Kauno r. Garliavos Adomo Mitkaus pagrindinė mokykla ir Kauno r. Lapių pagrindinė mokykla, bei konsultuojanti mokykla - Kauno r. Garliavos Juozo Lukšos gimnazija, pasirengusi dalintis patirtimi.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-08-03
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
59.38
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
46 843,06 Eur
Prašoma finansavimo suma:
45 843,06 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2019-08-11
Sutarties pasirašymo diena:
2017-12-11
Sutarties galiojimo pabaiga:
2019-11-07
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
43 753,92
|
42 753,92
|
43 753,92
|
42 753,92
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
16.00
|
22.00
|
Statistika
|
2
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos
|
Skaičius
|
2.00
|
2.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-07-06 07:53