BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Finansavimas

"VEŽA"

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0009

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Šilutės rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Projekto tikslas. Inovatyviais potyriais grįsto projektinės veiklos modelio sukūrimas ir įgyvendinimas, siekiant 4 klasių mokinių skaitymo pasiekimų pažangos. Projekto veiklos ir siektini rezultatai: 1. Projektinių veiklų taikymas ugdymo procese (skaitymas kitaip, tiriamieji ir kūrybiniai darbai, integruotos pamokos, patyriminės veiklos, mobiliosios skaitymo erdvės, netradicinės aplinkos) pagerins 4 klasių mokinių pasiekimus ne tik lietuvių kalbos, bet ir kitose pamokose/veiklose. 2. Projekte dalyvaujančių pedagogų dalykinių ir asmeninių kompetencijų tobulinimas (seminarai, mokymai, profesinis dialogas, kolegiali patirtis, konsultacijos, metodinės dienos) skatins lyderystę ir suteiks žinių bei gebėjimų kompetetingai mokytis ir veikti, siekiant išsikelto tikslo. 3. IKT taikymas (virtualios pamokos, dalykų integracija, mokomosios programos, interaktyvios klasės ir ekranai) pamokose sudarys sąlygas diferencijuotam, patrauklesniam, inovatyvesniam ir veiksmingesniam skaitymo ir kitų dalykų mokymuisi. 4. Tarpmokyklinis bendradarbiavimas, įtraukiant socialinius partnerius, skatins ugdymo proceso tobulinimo, gerosios patirties gilesnį profesinį dialogą mokinių pasiekimų gerinimui. 5. Įtraukaus ugdymo veiklos, pamokų idėjos kitaip, įvairesni skaitymo mokymo metodai, atskleidžiantys kiekvieno vaiko skaitymo mokymosi gebėjimus, formuos naują mokinių požiūrį į savarankišką skaitymą bei sąlygos teigiamus pokyčius mokyklose.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-21
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-08-14)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-08-14) 80.45
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 70 686,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 69 266,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-09-18
Sutarties pasirašymo diena: 2020-09-18
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-12-13
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
68 737,84 67 363,08 64 104,97 62 822,87

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 18.00 22.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 3.00 3.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-01 07:49

Susiję įrašai