Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Projekto „Viešojo sektoriaus įstaigų teikiamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimo sprendimai“ tikslas – tobulinti viešąsias ir administracines paslaugas (paslaugos) ir gerinti gyventojų aptarnavimą viešojo sektoriaus įstaigose.Siekiant užtikrinti kryptingą, koordinuotą ir rezultatyvų su paslaugų teikimu ir gyventojų aptarnavimu susijusių valstybės tikslų įgyvendinimą, projekto metu bus įgyvendintos šios sistemines priemones: bus inventorizuotos įstaigų teikiamos paslaugos, jų apimtis ir tikslingumas, parengti ir įgyvendinti pasiūlymai dėl paslaugų teikimo procedūrų supaprastinimo; sukurtos (sudarytos) sąlygos valstybės mastu, remiantis vieningais kriterijais (rodikliais), vertinti paslaugų kokybę ir prieinamumą; standartizuotas gyventojų aptarnavimas.Tikimasi, kad įgyvendinus šias priemones gerės paslaugų kokybė ir prieinamumas, asmenų aptarnavimas, o taip pat, didės gyventojų pasitenkinimas viešojo sektoriaus įstaigų veikla.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2019-03-20
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Netaikoma
|
0
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
900 000,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
900 000,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2023-05-20
Sutarties pasirašymo diena:
2019-06-20
Sutarties galiojimo pabaiga:
2023-08-28
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
367 074,01
|
353 251,06
|
345 228,01
|
332 227,72
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
„Įgyvendintos paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimo iniciatyvų skatinimo ir koordinavimo priemonės“
|
36.00
|
34.00
|
0
|
Statistika
|
2
|
Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones
|
Skaičius
|
15.00
|
15.00
|
Statistika
|
3
|
Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones
|
Skaičius
|
15.00
|
15.00
|
Statistika
|
4
|
„Įgyvendintos paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimo iniciatyvų skatinimo ir koordinavimo priemonės“
|
Skaičius
|
20.00
|
0
|
Statistika
|
5
|
Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas
|
Skaičius
|
250.00
|
270.00
|
Statistika
|
6
|
Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusių paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, dalis
|
Procentai
|
2.55
|
3.20
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-04-21 07:51