BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Vilniaus miesto ir regiono prioritetinių turizmo traukos vietovių e. rinkodara

Nr. 05.4.1-LVPA-K-808-01-0013

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus miesto savivaldybės administracija
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara
Prioritetas 5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
Kvietimo kodas 05.4.1-LVPA-K-808-01

Projekto tikslas - didinti Vilniaus miesto ir regiono prioritetinėse turizmo traukos vietovėse esančių kultūros ir gamtos paveldo objektų žinomumą elektroninės rinkodaros priemonėmis. Elektroninės rinkodaros priemonės bus įgyvendinamos, atsižvelgiant į kūrybinę komunikacijos koncepciją – Vilnius ir jo apylinkės – savaitgalio/trumpų išvykų (angl. City Break) tikslas. Ši komunikacijos kryptis išskiria Vilnių ir regioną, kaip galimybę pabėgti iš Europos didmiesčio į jaukų, kupiną kultūros, istorijos, renginių ir neatrastą vietą savaitgaliui. Kitas svarbus aspektas yra „kompaktiškumas“, t.y., kad visi objektai esantys tiek Vilniuje, tiek ir jo apylinkėse, lyginant daugelio Europos sostinių ar didmiesčių mastu, yra netoli vienas kito, ir daugelį jų galima pasiekti mažiau nei per valandą laiko. Projekto įgyvendinimo metu bus sukurtos ir įdiegtos e. turinio rinkodaros priemonės (video klipai, sferinis video turinys, nuotraukos, parengti tekstai apie kultūros ir gamtos paveldo objektus, parengti straipsniai užsienio naujienų portalams, kelionių e. žurnalams/kelionių portalams, internetiniams kelionių dienoraščiams (blogams)), bus vykdoma nuolatinė komunikacija socialiniuose tinkluose Facebook, Instagram ir Twitter, vykdomos reklaminės kampanijos internetiniuose portaluose ir socialiniuose tinkluose. Informacija apie kultūros ir gamtos paveldo objektus bus patalpinta į sukurtą interneto polapį svetainėje www.vilnius-tourism.lt. Įgyvendinus projektą, padidės Vilniaus miesto ir regiono žinomumas, tarptautinis turizmo konkurencingumas bei turistų srautai. Elektroninėje erdvėje įgyvendintos informacijos sklaidos apie kultūros ir gamtos paveldo objektus priemonės paskatins potencialius turistus atvykti į Vilnių ir regioną bei gauti išsamią informaciją apie Vilniaus ir regiono turizmo galimybes, padės mažinti sezoniškumo įtaką turizmo srautams ir prisidės prie darnios turizmo plėtros.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-03-14
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-06-02)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-06-02) 83.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 341 172,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 289 996,20 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-10-31
Sutarties pasirašymo diena: 2016-07-21
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-01-02
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
315 762,00 268 397,70 304 302,90 258 657,46

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės Skaičius 8.00 8.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-12 07:50

Susiję įrašai