Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
Vilniaus miesto savivaldybės administracija |
Savivaldybė |
Vilniaus miesto |
Priemonė |
Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara
|
Prioritetas
|
5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
|
Kvietimo kodas |
05.4.1-LVPA-K-808-01
|
Projekto tikslas - didinti Vilniaus miesto ir regiono prioritetinėse turizmo traukos vietovėse esančių kultūros ir gamtos paveldo objektų žinomumą elektroninės rinkodaros priemonėmis. Elektroninės rinkodaros priemonės bus įgyvendinamos, atsižvelgiant į kūrybinę komunikacijos koncepciją – Vilnius ir jo apylinkės – savaitgalio/trumpų išvykų (angl. City Break) tikslas. Ši komunikacijos kryptis išskiria Vilnių ir regioną, kaip galimybę pabėgti iš Europos didmiesčio į jaukų, kupiną kultūros, istorijos, renginių ir neatrastą vietą savaitgaliui. Kitas svarbus aspektas yra „kompaktiškumas“, t.y., kad visi objektai esantys tiek Vilniuje, tiek ir jo apylinkėse, lyginant daugelio Europos sostinių ar didmiesčių mastu, yra netoli vienas kito, ir daugelį jų galima pasiekti mažiau nei per valandą laiko. Projekto įgyvendinimo metu bus sukurtos ir įdiegtos e. turinio rinkodaros priemonės (video klipai, sferinis video turinys, nuotraukos, parengti tekstai apie kultūros ir gamtos paveldo objektus, parengti straipsniai užsienio naujienų portalams, kelionių e. žurnalams/kelionių portalams, internetiniams kelionių dienoraščiams (blogams)), bus vykdoma nuolatinė komunikacija socialiniuose tinkluose Facebook, Instagram ir Twitter, vykdomos reklaminės kampanijos internetiniuose portaluose ir socialiniuose tinkluose. Informacija apie kultūros ir gamtos paveldo objektus bus patalpinta į sukurtą interneto polapį svetainėje www.vilnius-tourism.lt. Įgyvendinus projektą, padidės Vilniaus miesto ir regiono žinomumas, tarptautinis turizmo konkurencingumas bei turistų srautai. Elektroninėje erdvėje įgyvendintos informacijos sklaidos apie kultūros ir gamtos paveldo objektus priemonės paskatins potencialius turistus atvykti į Vilnių ir regioną bei gauti išsamią informaciją apie Vilniaus ir regiono turizmo galimybes, padės mažinti sezoniškumo įtaką turizmo srautams ir prisidės prie darnios turizmo plėtros.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2016-03-14
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-06-02)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-06-02)
|
83.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
341 172,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
289 996,20 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2019-10-31
Sutarties pasirašymo diena:
2016-07-21
Sutarties galiojimo pabaiga:
2020-01-02
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
315 762,00
|
268 397,70
|
304 302,90
|
258 657,46
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės
|
Skaičius
|
8.00
|
8.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-12 07:50