BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Virtuali scena - ugdymo tobulinimas, naudojant skaitmenines technologijas

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0048

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus lopšelis-darželis "Gluosnis"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Remiantis atliktais moksliniais tyrimais, siužetinis-vaidmeninis žaidimas vysto vaikų kūrybiškumą bei kitus pagrindinius gebėjimus - motyvaciją, valią ir savireguliaciją. Taip pat nustatyta, kad virtualios realybės technologijos padeda vaikams pasiekti geresnių rezultatų.Atsižvelgiant į nepakankamą kultūros meno sklaidą ikimokyklinio ugdymo įstaigose, projekto vykdytojai siekia įgyvendinti projektą, pagrįstą JAV ikimokyklinio ugdymo įstaigose taikoma metodika “Teaching Drama to Little Ones”. Projekto metu siekiama tobulinti ikimokyklinio ugdymo mokyklų veiklą, į jų ugdymo procesą įtraukiant naują metodiką, pagrįstą virtualių technologijų naudojimu bei vaikų kūrybiškumo skatinimu per dramos pamokas. Virtualios realybės (VR) akinių pagalba vaikams būtų sudarytos galimybės pamatyti tikrą spektaklį virtualioje aplinkoje, tai padės jiems įsijausti į dramos pamokas.Projekto metu bus parengta ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo, panaudojant virtualias technologijas ir dramos užsiėmimus, metodinė medžiaga, kurią sudarys 36 dramos pamokos. Metodinė medžiaga bus tiesiogiai susieta su į virtualią realybę perkeltomis vaikiškų spektaklių filmuotomis ištraukomis. Veiklą tobulinančių mokyklų ikimokyklinio ugdymo pedagogai su parengtos metodinės medžiagos praktinio taikymo galimybėmis bus supažindinti mokymų metu. Vėliau su konsultuojančios mokyklos pagalba praktiškai įgyvendins metodinėje medžiagoje pateiktas dramos pamokas, koreguos mokyklų veiklos tobulinimo veiksmų planus, atnaujins ugdymo turinį pagal konkrečios mokyklos poreikius. Veiklą tobulinančių mokyklų pedagogai mokysis virtualias technologijas bei dramos ir teatro žinias panaudoti ikimokyklinio ugdymo užsiėmimų metu. Projekto metu 5 ikimokyklinio ugdymo mokyklos atnaujins ugdymo turinį ir įdiegs naujus ugdymo proceso organizavimo modelius, mokymuose dalyvaus 30 pedagogų ir švietimo darbuotojai. Projekto įgyvendinimo trukmė – 24 mėnesiai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 70.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 812,57 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 456,32 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-01-31
Sutarties pasirašymo diena: 2019-11-28
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-05-05
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
116 717,36 114 383,01 116 630,02 114 297,42

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 30.00 30.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 5.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-03-28 07:49

Susiję įrašai