BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Virtualios aplinkos diegimas 10 klasės matematikos įgūdžių gerinimui

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0051

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Akmenės rajono jaunimo ir suaugusiųjų švietimo centras
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Projekto tikslas – sukurti ir įdiegti virtualias video pamokas mokymosi aplinkoje Moodle. Virtualioje platformoje būtų talpinamos 9-10 klasių matematikos kurso video pamokos, atitinkančios bendrojo ugdymo programą. Prie kiekvienos pamokos aplinkoje bus pateikiamos ir praktinės užduotys, kurias spręsdami mokiniai galės įtvirtinti išmoktas teorines žinias. Mokytojas, prisijungęs prie sistemos, galės matyti kaip jo klasės mokiniams sekasi spręsti užduotis ir padėti tiems, kuriems sekasi prasčiau. Mokytojas galės prie užduoties sprendimo kiekvienam mokiniui parašyti savo pastabas ir komentarus. Šis būdas sustiprins mokinių savivaldų mokymąsi ir padės plėtoti problemų sprendimo kompetencijas. Virtualioje platformoje teorinė medžiaga išdėstyta video paskaitomis. Toks inovatyvus medžiagos pateikimas yra įdomesnis ir patrauklesnis šiuolaikiniams jauniems žmonėms, taigi, jie galėtų savarankiškai mokytis naują medžiagą namuose ir tokiu būdu stiprinti savarankiško mokymosi įgūdžius. Tuo tarpu laikas mokykloje galėtų būti efektyviau išnaudotas sprendžiant praktines užduotis kartu su mokytoju. Tokiu būdu pamokų metu vyktų abipusė komunikacija tarp mokinių ir mokytojų, stiprėtų žmogiškasis ryšys. Taip pat užduočių sprendimo rezultatai būtų saugomi sistemoje ir prieinami tiek mokytojui, tiek mokiniams ar jų tėvams. Projekto veiklos: Pasidalinimas patirtimi organizuojant mokymus nuotoliniu būdu, virtualių pamokų tvarkaraščio formavimas, užduočių rengimas, virtualių pamokų testavimas ir koregavimas, dabartinio Moodle sistemos panaudojimo testavimas, virtualios aplinkos diegimas bei atnaujinimas, mokytojų kompetencijų stiprinimas, metodinis leidinys "Virtualių įrankių naudojimas ugdymo procese: 9-10 klasių matematika", kūrybinės dirbtuvės mokiniams (mokinių kompetencijų stiprinimas), mokymai mokytojams apie virtualių platformų naudojimą ugdymo procese.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas (2020-06-12)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2020-06-12) 46.54
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 94 515,72 Eur
Prašoma finansavimo suma: 92 347,54 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai