BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Virtualios aplinkos diegimas matematikos įgūdžių gerinimui

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0054

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kupiškio Povilo Matulionio progimnazija
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Projekto tikslas sukurti ir įdiegti virtualią mokymosi aplinką bei jos turinį - video pamokas. Virtualioje platformoje būtų talpinamos 7 ir 8 klasių matematikos kurso video pamokos atitinkančios bendrojo ugdymo programą. Prie kiekvienos pamokos virtualioje aplinkoje bus pateikiamos ir praktinės užduotys, kurias spręsdami mokiniai galės įtvirtinti išmoktas teorines žinias. Mokytojas, prisijungęs prie sistemos, galės matyti kaip jo klasės mokiniams sekasi spręsti užduotis ir padėti tiems kuriems sekasi prasčiau. Mokytojas galės prie užduoties sprendimo kiekvienam mokiniui parašyti savo pastabas ir komentarus.Virtualioje platformoje teorinė medžiaga bus išdėstyta video paskaitomis. Toks inovatyvus medžiagos pateikimas yra įdomesnis ir patrauklesnis šiuolaikiniams jauniems žmonėms, taigi jie galėtų savarankiškai mokytis naują medžiagą namuose. Tuo tarpu laikas mokykloje galėtų būti efektyviau išnaudotas sprendžiant praktines užduotis kartu su mokytoju. Tokiu būdu pamokų metu vyktų abipusė komunikacija tarp mokinių ir mokytojų, stiprėtų žmogiškasis ryšys. Sprendžiant užduotis virtualioje platformoje mokytojas matytų rezultatus realiu laiku ir galėtų skirti daugiau dėmesio vienam ar kitam mokiniui. Taipogi užduočių sprendimo rezultatai būtų saugomi sistemoje ir prieinami tiek mokytojui, tiek mokiniams ar jų tėvams.Projekto veiklos:Virtualių pamokų tvarkaraščio formavimas, užduočių rengimas, virtualių pamokų testavimas ir koregavimas, virtualios aplinkos diegimas bei atnaujinimas, mokytojų kompetencijų stiprinimas, metodinis leidinys "Vertybinio edukacijos modelio pritaikymas virtualiam ugdymo procese: matematikos atvejis", kūrybinės dirbtuvės mokiniams (mokinių kompetencijų stiprinimas), mokymai mokytojams apie virtualių platformų naudojimą ugdymo procese.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-08-14)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-08-14) 65.85
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 91 176,64 Eur
Prašoma finansavimo suma: 89 008,46 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-09-18
Sutarties pasirašymo diena: 2020-09-18
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-12-19
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
90 131,05 88 326,43 85 971,80 84 266,04

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 24.00 24.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 4.00 4.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-01-14 07:50

Susiję įrašai