BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Virtualios ir papildytosios realybės taikymas mokymosi pasiekimų gerinimui

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0028

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Šiaulių rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo rezultatai rodo, kad dalies Šiaulių rajono savivaldybės mokyklų 8 klasės mokinių pasiekimai gamtos mokslų srityje yra žemesni, nei šalies mokinių pasiekimų vidurkis. Šiai problemai spręsti parengtas projektas „Virtualios ir papildytosios realybės taikymas mokymosi pasiekimų gerinimui“, kurio tikslas – diegiant modernias technologijas, gerinti gamtos mokslų mokymosi pasiekimus. Projekto idėja grindžiama moksline įžvalga, kad aukštus mokinių mokymosi pasiekimus lemia ne tik mokymo programų, bet ir mokymosi aplinkos kokybė. Planuojant projekto veiklas orientuotasi į pasaulinę praktiką. Be tradicinių, šiuo metu plačiai taikomų virtualių mokymosi aplinkų, pažangiose pasaulio šalyse mokymuisi sėkmingai taikomos modernios technologijos: virtuali realybė, angl. Virtual Reality (toliau - VR) ir papildytoji realybė, angl. Augmented Reality (toliau - AR). Moksliniais tyrimais įrodyta, kad VR / AR yra efektyvus instrumentas mokantis gamtos mokslų. Laukiamas projekto poveikis: užtikrintas ugdymo turinio vizualumas; sudarytos sąlygos aktyviam mokymuisi; įgyvendinama esminė patyriminio mokymosi idėja – įgalinta mokinių patirtis; didės mokinių susidomėjimas gamtos mokslais; stiprės vidinė mokymosi motyvacija. Tikimasi, kad paminėtieji veiksniai darys įtakos projekte dalyvaujančių mokyklų mokinių gamtos mokslų mokymosi pasiekimams. Tikėtina, kad laukiamą poveikį užtikrins šie projekto veiklos rezultatai: • parengti gamtos mokslų pamokų 5–6 klasėms, į kurių turinį integruotas virtualus mokymo turinys (3D vaizdai, mokomosios virtualios realybės ekspedicijos, papildytosios realybės objektai ir pan.) planai; • pamokų planai išbandyti 4-ų Šiaulių rajono savivaldybės mokyklų 5–6 klasėse; • pamokų planai koreguoti, atsižvelgiant į praktinę patirtį bei projekto konsultantų rekomendacijas; • koreguoti pamokų planai 5–6 klasėms patalpinti Google diske – sukurta metodinė priemonė, prieinama visų projekte dalyvavusių mokyklų mokytojams.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-08-14)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-08-14) 60.49
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 93 840,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 92 000,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai