Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Projekte pasirinkta Lietuvos pradinių klasių mokinių matematinio raštingumo žemų pasiekimų ir nesėkmingo mokymosi problematika. Valstybės pažangos strategijoje „Lietuva 2030“ akcentuojama, kad šaliai reikalingi išsilavinę, nuolat besimokinantys bei besidomintys mokslu, naujovėmis, adaptyvūs, greitai perprantantys ir naudojantys naujas technologijas, mokantys užsienio kalbų piliečiai, kas sąlygoja sėkmingą asmenybės savirealizaciją visuomenėje.
Tyrimo tikslas: nustatyti virtualios mokymo (si) aplinkos poveikį matematikos mokymosi pasiekimams pradinėse klasėse.
Uždaviniai:
1. Nustatyti pradinių klasių mokytojų taikomas matematikos mokymo strategijas bei jų sąsajas su virtualia mokymo(si) aplinka ir mokinių matematikos mokymosi pasiekimais.
Atlikto tyrimo rezultatų pagrindu bus paskelbtas pranešimas įgyvendinančiosios institucijos rengiamoje studentų konferencijoje, parengta mokslo ataskaita " Virtualios mokymo (si) aplinkos poveikis matematikos mokymosi pasiekimams pradinėse klasėse". Parengtos interkatyvios priemonės "Užduočių bankas" virtualioje mokymosi aplinkoje.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2020-07-24
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2020-10-08)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Ne
(2020-10-08)
|
27.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
2 638,87 Eur
Prašoma finansavimo suma:
2 638,87 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
|
0,00
|
|
|