Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Šiuo projektu siekiama efektyvinti vaikų destruktyvaus (padidinto aktyvumo) elgesio prevenciją. Mobilių sensorinių kambarių įrengimas – pažangi naujovė, kuri padės ugdyti vaikų savireguliaciją, gebėjimus pačiam susitvarkyti su iššūkiais, nusiraminti ir atsipalaiduoti. Sensoriniuose kambariuose vaikai lavins klausos, regos, lytėjimo pojūčius. Interaktyvios priemonės lavins loginį mąstymą, kalbą, motoriką (bendrąją ir smulkiąją), bendravimo įgūdžius, tarpusavio santykius, skatins kūrybinius gebėjimus, užtikrins socialinės atskirties mažinimą, o tai lems geresnius vaikų pasiekimus ateityje.Pedagogai, patobulinę profesinę kompetenciją, naudodami šiuolaikiškas priemones, gebės gerinti ugdymo kokybę, tinkamai reaguoti ir koreguoti destruktyvaus vaikų elgesio apraiškas.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2019-01-24
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2019-06-04)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2019-06-04)
|
67.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
117 803,77 Eur
Prašoma finansavimo suma:
115 447,77 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2021-11-28
Sutarties pasirašymo diena:
2019-11-28
Sutarties galiojimo pabaiga:
2022-02-15
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
114 300,92
|
111 944,92
|
110 001,39
|
107 734,01
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
40.00
|
50.00
|
Statistika
|
2
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos
|
Skaičius
|
5.00
|
0
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-04-22 07:51