BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Virtualių ugdymo(si) aplinkų bendrojo ugdymo institucijose diegimas siekiant pagerinti 10 kl. mokinių matematikos rezultatus

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0064

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Kauno "Santaros" gimnazija
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Visos projekte dalyvaujančios mokyklos susidure su ta pačia problema: žemi 10 kl. matematikos mokinių rezultatai. Todėl, mokyklos veikdamos bendrai ir siekdamos bendro tikslo siekia pagerinti 10 kl. matematikos mokinių rezultatus.Technologijų naudojimas matematikos ugdymo procese ir technologijų teikiama pagalba sudaro prielaidas mokinių rezultatų gerėjimui ir didesniam įsitraukimui į mokymosi procesą. Internetas ir kitos informacinės technologijos palietė beveik kiekvieną mūsų visuomenės gyvenimo aspektą, o ypač mokslo ir verslo sektorius, kuriuose darbas be informacinių technologijų yra neįsivaizduojamas. Tačiau atlikus veiklą tobulinančių mokyklų matematikos klasių vizualinę analizę aiškiai matoma problema – technologijų teikiami privalumai ir galimybės yra menkai išnaudojamos, ir informacinių technologijų virsmas, kuris apėmęs didžiąją dalį gyvenimo aspektų, mokyklų klasėse yra nepastebimas. Vis dar naudojamos tos pačios lentos ir vadovėliai, kurie ir yra pagrindiniai mokinių „žinių šaltiniai“. Mokinių patirtys mokykloje ir už jos ribų yra labai kontrastingos, kadangi mokiniai už mokyklų sienų didžiąją dalį laiko praleidžia su technologijomis, ar jų apsuptyje. Nuolat yra naudojamasi išmaniaisiais telefonais, kompiuteriais, kitomis IT priemonėmis, kurios jau tapo kiekvieno asmens kasdienybe. Taigi pasitelkiant informacines technologijas ir joms pritaikytus matematikos mokymo procesus, bei naudojant juos realaus pasaulio aplinkose, kur pasinaudojant matematiniais metodais yra sprendžiamos problemos, mokiniai sugebės geriau įsisavinti jiems perteikiama medžiagą, įgaus problemų sprendimų įgūdžių, gebės realiame gyvenime taikyti turimą informacija.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-08-14)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-08-14) 63.85
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 92 316,25 Eur
Prašoma finansavimo suma: 90 469,92 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai