Paraiškos būsena:
                        
                                    
                                Nesudaryta sutartis
            
         
     
                        
    
        Projektas „Z kartos žurnalistas“ skirtas 6 klasės mokiniams, kurie išbandydami įvairius mokymosi būdus, projekte numatytas veiklas,  naudodamiesi šiuolaikinėmis informacinėmis technologijomis, gerins rašymo įgūdžius.
Projekte dalyvaus dvi veiklą tobulinančios mokyklos - Telšių „Kranto“ progimnazija ir Plungės rajono Alsėdžių Stanislovo Narutavičiaus gimnazija. Projekto partnere  - konsultuojančia mokykla sutiko būti Telšių r. Varnių Motiejaus Valančiaus gimnazija.
Projekto metu rašymo įgūdžiai bus lavinami naudojant žurnalistikos metodus - interviu, pokalbių laidas, mokyklos laikraščio kūrimą ir kt. Visai šiai veiklai reikia mokytis rašyti tekstus, juos interpretuoti, naudoti kritinį mąstymą, greitą orientaciją, mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis. Tam bus surengta 10 seminarų, kuriuose dalyvaus 6 - ų  klasių  mokiniai, jų auklėtojai, lietuvių kalbos ir literatūros, informacinių technologijų, muzikos, istorijos, pilietiškumo mokytojai, mokyklų administracijų atstovai. Iš viso mokymuose dalyvaus 136 asmenys. Bus galima naudotis specialiai šio projekto vykdymui įsigytomis priemonėmis - garso įrašymo programa, elektroninėmis laikmenomis,  bus sukurta mokyklos laikraščio elektronine versija, įsigyta interaktyvi siena.
Įgyvendinti šiam projektui bus skirtos 2 pamokos per mėnesį kiekvienoje klasėje - iš viso - 40 pamokų skirtų mokymosi pagalbai teikti per mokslo metus. 
Įgyvendinat projektą bus teikiamos ir metodinės konsultacijos, kurias teiks projekto konsultantė Giedrė Valaitienė. Dalyvavimas projekte padės vaikams išsikelti tikslus, juos įgyvendinti, planuotis savo ateities karjerą bei pasiruošti patirti sėkmę mokykloje ir gyvenime - tai bus tarsi grandis, susiejanti akademines žinias su sėkme ir pripažinimu mokykloje, šeimoje, atsiras kitoks požiūris į diskusijas socialiniuose tinkluose, padidės supratimas apie karjeros pasirinkimą 
Dalyvaudami projekte mokiniai įgis ne tik raštingumo, bet ir gyvenimiškų įgūdžių, pagerės ir kitų dalykų mokymosi rezultatai.
    
    
    
        Paraiškų informacija
        
            Paraiškos gavimo data:
                2020-02-24
            
         
        
        
            
                
                    | Nr. Vertinimo kriterijus | 
                    Finansavimo statusas | 
                    Vertinimo balas | 
                
            
            
            
            
                | 
                1. Tinkamumo vertinimas
                 | 
                
                                             Ne
                                                          | 
                 | 
            
            
                | 
                2. Naudos ir kokybės vertinimas
                 | 
                
                                                         | 
                
                                            0
                                        
                 | 
            
            
            
        
     
    
        
            Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
            64 400,00 Eur
        
        
            Prašoma finansavimo suma:
            62 728,00 Eur
        
     
    
        Sutarties informacija
        
                                                        
        
        
            
                
                    | Projekto išlaidų suma, Eur | 
                    Finansavimas, Eur | 
                    
                        Apmokėta išlaidų suma, Eur
                        
                     | 
                    
                        Išmokėtas finansavimas, Eur
                        
                     | 
                
            
            
            
            
                | 
                    
                 | 
                
                    0,00
                 | 
                
                    
                 | 
                
                    
                 |