BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Žaidybinių programų įtaka priešmokyklinio amžiaus vaikų motorikos įgūdžiams

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-22-0337

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kauno technologijos universitetas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-22

Ikimokykliniame amžiuje vyksta intensyvus biologinis vaiko smegenų brendimas, lemiantis vaiko prigimtinių galių sklaidą, fizinę, kognityvinę, emocinę, socialinę jo raidą bei mokymosi mokykloje ir tolesnio gyvenimo sėkmę (Visagurskienė ir kiti, 2016). Geri motoriniai įgūdžiai įtakoja vaikų fizinį, socialinį ir psichologinį vystymąsi, tačiau šis ryšys nėra gerai suprastas. Ikimokyklinio amžiaus vaikų laikysena – aktuali visuomenės problema, kelianti vis didėjantį mokslininkų susidomėjimą (Steel et al., 2003), nes laikysena formuojasi ikimokykliniu laikotarpiu ir, atsižvelgus į smulkiosios motorikos ypatumus, galima laiku užtikrinti optimalią judėjimo funkciją (Rodger et al., 2010). Daugelio tyrėjų nuomone, būtent tokio amžiaus vaikams reikėtų taikyti tikslingą kineziterapijos programą, kaip profilaktikos priemonę norint išvengti laikysenos ir smulkiosios motorikos sutrikimų (Dobbins et al., 2009). Todėl animuotos žaidimų programos galėtų būti vienas iš būdų padėti išspręsti laikysenos problemas. Šiandieną nėra sukurtos lietuvių kalba animuotos žaidimų programos, todėl manome, kad apgalvotos ir kūrybingos žaidimo dizaino elementų programos puikiai įtrauks žaidėją į siūlomas veiklas. Projekto tikslas - nustatyti animacinių žaidimų programų poreikį ir rizikos veiksnius įtakojančius 5-7 metų amžiaus vaikų motorinius įgūdžius. Sudentė vykdys antropometrinių rodiklių analizę, socialinę apklausą, kurioje pateikiami klausimai darželio auklėtojams ir administracijai, siekiant išsiaiškinti žaidybinių programų poreikį ugdymo procese. Pagal motorinių įgūdžių vertinimo rodiklius bus ieškoma koreliacinių ryšių tarp sveikatos būklės rodiklių (antropometrinių rodiklių analizės duomenys) ir rizikos veiksnių įtakojančių (ne)taisyklingo motorinio įgūdžio formavimuisi. Pagal motorinių įgūdžių vertinimo rodiklius bus ieškoma koreliacinių ryšių tarp žaidybinių programų poreikio ugdymo procese nustatymo rodiklių ir rizikos veiksnių įtakojančių (ne)taisyklingo motorinio įgūdžio formavimuisi.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-08-03
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-10-08)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-10-08) 70.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 2 917,10 Eur
Prašoma finansavimo suma: 2 917,10 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-04-30
Sutarties pasirašymo diena: 2020-11-03
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-06-14
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
2 917,10 2 917,10 2 917,10 2 917,10

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-03-23 07:49

Susiję įrašai