BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Finansavimas

Žaidžiu. Kuriu. Dalinuosi

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0017

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kauno miesto savivaldybės administracija
Savivaldybė Kauno miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

21 amžiaus naujų technologijų plėtroje vis svarbesnės tampa technologinės inovacijos. Technologijų plėtros reikšmė pastebima ir visose su ugdymu(si) susijusiose srityse. Nuolat kintančiame pasaulyje, vaikai turi gebėti naudotis matematikos, technologijų žiniomis, spręsdami asmenines, socialines ir globalias problemas. Kartu tai – puiki galimybė paskatinti vaikus ir pedagogus domėtis STEAM sritimis. Yra daug galimybių pagyvinti ugdymo(si) programą panaudojant įvairias priemones. Tai „Coding express“ komplektas: LEGO kaladėlės + mokymo metodika + virtuali erdvė. Taikant „Coding express“ komplektą, pedagogai susipažins su IT „Coding express“ įrankiais, mokysis modernias šiuolaikines technologijas taikyti ikimokyklinio ugdymo srityje. Projekte ypatingas dėmesys bus skiriamas vaikų praktinėms veikloms, kad patys realiai galėtų pamėginti siūlomas veiklas.Pagrindinis projekto tikslas – gerinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybę, taikant inovatyvius į STEAM orientuoto ugdymo metodus.Po projekto įgyvendinimo numatoma, kad bus sukurtas „Virtualus STEAM metodikos centras“, kuris bus sukurtas ir palaikomas „Mūsų darželis“ platformoje, kuria jau naudojamasi. Pedagogams bus labai patogu ja naudotis, nes ši virtuali aplinka jiems jau gerai žinoma. Centre bus patalpinta apie 50 metodinės pagalbos priemonių, kurios sudarytos iš aprašymų ir foto medžiagos, kurtos pačių pedagogų. Tai būtų greitai ir lengvai prieinamas instrumentas, siekiant organizuoti inkliuzinį ugdomąjį procesą, kuris garantuotų skirtingų gebėjimų vaikų įsitraukimą į veiklą. Toks mokomojo turinio talpinimas šioje platformoje būtų pakankamai lengvai įgyvendinimas pokytis, kas garantuotų didesnę pedagogų motyvaciją.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 67.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 857,14 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 500,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-12-03
Sutarties pasirašymo diena: 2019-12-04
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-02-23
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
117 857,14 115 499,99 108 807,23 106 631,08

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 5.00 0
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 30.00 33.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-04-19 07:51

Susiję įrašai