BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Žemaitijos regiono tradicijų sklaida e. rinkodaros priemonėmis

Nr. 05.4.1-LVPA-K-808-01-0012

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Plungės rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė Plungės raj.
Priemonė Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara
Prioritetas 5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
Kvietimo kodas 05.4.1-LVPA-K-808-01

Projekto įgyvendinimo metu planuojama viešinti Plungės, Telšių ir Kretingos savivaldybių kultūros ir gamtos paveldo objektus pasitelkiant e-rinkodaros priemones. Numatomos priemonės: 1. Komunikacija socialiniuose tinkluose; 2. Rinkodara paieškos sistemose (SEA);3. Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO);4. Reklama vaizdo įrašų socialiniuose tinkluose;5. Projekto internetinė svetainė;6. Mobilioji rinkodara (ši e-rinkodaros priemonė taip pat apima informacines lenteles (Su QR kodais ir NFC mikroschemomis), mobiliąją virtualaus gido programėlę bei virtualios realybės kameros (ang. Augmented reality) funkcinį modelį).7. Reklama internetiniuose portaluose (ši e-rinkodaros priemonė taip pat apima komunikaciją naujienų arba kelionių portaluose bei reklaminius skydelius (ang. banners). 8. Turinio rinkodara (ši e-rinkodaros priemonė taip pat apima fotosesijas, tektų kūrimą, audio gidus, vaizdo klipus, internetinius dienraščius (ang, blogs) bei el. maršrutų leidinius pdf. formatu).Bus kuriamas audio gidas (virtualus), kuriamas vaizdo klipas vienam viešinam objektui, kuriama svetainė, planuojama objektus viešinti socialiniuose tinkluose, respublikinėje žiniasklaidoje, bus taip pat kuriami blogai bei vykdomas remarketingas.Planuojami pasiekti rezultatai: padidintas kultūros ir gamtos paveldų objektų žinomumas, aktualumas, lankomumas, visuomenė bus labiau informuota apie ją supančią aplinką, padidintas šalies turizmo konkurencingumas, planuojama pritraukti daugiau turistų iš užsienio šalių.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-03-14
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-06-02)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-06-02) 58.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 341 176,47 Eur
Prašoma finansavimo suma: 290 000,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-12-31
Sutarties pasirašymo diena: 2016-07-27
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-16
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
254 891,20 216 657,52 189 965,91 161 471,02

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės Skaičius 8.00 8.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-04-16 07:55

Susiję įrašai