BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Paraiškos ir projektai

Metodikos, skirtos sensoriniam ugdymui multisensorinėse aplinkose, kūrimo projektas

Nr. 01.2.1-MITA-K-824-01-0329

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "SLAUGIVITA"
Savivaldybė Šiaulių miesto
Priemonė Inovaciniai čekiai
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas 01.2.1-MITA-K-824-01

Dauguma negalią turinčių vaikų turi sensorinės integracijos problemų. Dėl sensorinės integracijos problemų jiems kyla kalbos, pažinimo, judesių raidos, elgesio ir mokymosi sunkumų. Vaikams reikalinga nuolatinė sensorinė stimuliacija, kurios dėka galima padėti vaikui išmokti teisingai priimti aplinkos dirgiklius ir atsakyti į juos. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad tinkama jutimų stimuliacija praplečia vaikų bendravimo galimybes, padeda geriau suvokti išorinį pasaulį, daro įtaką vaiko raidai bei smegenų veiklai, gerina santykius su bendraamžiais bei suaugusiais, mažina problemas dėl netinkamo elgesio, padeda patirti pasitikėjimą savimi, gerina kalbinę raišką, įtakoja sėkmingą socializaciją bei ugdymo(si) rezultatus ir pan. Ugdymo ir socialinės integracijos garantijos sudaro sąlygas atskleisti ir plėtoti negalių turinčių vaikų (tiksliau – vaikų, turinčių intelekto sutrikimą, judesio, padėties bei neurologinių sutrikimų; įvairiapusių raidos sutrikimų (vaikystės autizmą); kompleksinių negalių) potencialą, turi svarbų vaidmenį asmens intelektinių, socialinių ir kt. gebėjimų raidai. Ugdymu siekiama laiduoti kuo visapusiškesnę vaiko prigimtinių galių plėtotę, sudaryti sąlygas atsiskleisti individualybei ir atsižvelgiant į individualias vaikų galias optimizuoti gebėjimų ugdymą/si, padėti pasirengti savarankiškam gyvenimui. Sudėtingiausia – sutrikusio intelekto asmenų socializacija. Svarbiausias jų ugdymo siekinys – ne tiek akademinių, kiek socialinių įgūdžių (bendravimo, elgsenos, emocijų, savarankiškumo, orientavimosi socialinėje aplinkoje) plėtojimas, atsižvelgiant į individualias galimybes ir veiksnius. Šiuo metu užsienyje yra sukurta nemažai sensorinio sąmoningumo vertinimo priemonių, metodikų skirtų sensoriniam ugdymui sensorinėse aplinkose. Tačiau labai trūksta informacijos ir mokslinės literatūros lietuvių kalba, kadangi Lietuvoje sensorinės integracijos sritis yra tik pradedama vystyti ir plėtoti, trūksta specialistų, bei nėra pritaikytų (adaptuotų) vertinimo bei


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-03-16
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-05-02)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-05-02) 80.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 4 696,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 3 287,20 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2017-08-30
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2018-05-30
Sutarties pasirašymo diena: 2017-08-30
Sutarties galiojimo pabaiga: 2018-07-31
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
4 696,00 3 287,20 4 696,00 3 287,20

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įmonių, bendradarbiaujančių su tyrimų institucijomis, skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Įmonių MTEP projektai, atlikti bendradarbiaujant su mokslo ir studijų institucijomis Skaičius 1.00 1.00
3 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą inovacijoms arba MTEP projektams Eur 1408.80 1408.80
4 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-04-29 07:49

Susiję įrašai