BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Paraiškos ir projektai

UAB "Dizrega" elektroninio verslo sprendimai

Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0384

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "Dizrega"
Savivaldybė Kauno miesto
Priemonė E-verslas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-806-01

UAB „Dizrega“ įkurta 2001 m. Pagrindinės įmonės veiklos sritys – vizualios reklamos kūrimas, efektyviausių jos sklaidos kanalų planavimas, priemonių gamyba ir montavimas numatytoje vietoje, taip pat priežiūra, modernizavimas. Įmonė nuolat investuoja į modernias reklamos gamybos technologijas, suteikiančias konkurencinį pranašumą bei leidžiančias efektyviai ir operatyviai vykdyti klientų užsakymus bei siūlyti netradicinius reklaminio apipavidalinimo sprendimus. Vis dėlto įmonės augimo potencialą šiuo metu riboja neišnaudotos verslo valdymo optimizavimo galimybės. Tai, kad įmonės pardavimų, technologijų ir gamybos, sandėlių apskaitos verslo procesai vyksta nepakankamai efektyviai lemia lėtą darbo našumo augimą, mažina įmonės konkurencines galimybes. Įmonėje IT priemonėmis valdomo centralizuoto užklausų, pateiktų pasiūlymų, užsakymų vykdymo registro, galimybės automatiškai generuoti sutarčių, užsakymų šablonus pagal pasirinktus kriterijus, atsekti jų autorystę, chronologiją, nėra įrankio, leidžiančio įvertinti cechų apkrovą, grįžtamojo ryšio, galimybės parametrizuoti vienetinių gaminių technologines korteles, nėra sistemingos sandėlio apskaitos, analizės sistemos ir pan. Tam, kad įmonė reikšmingai padidintų darbo našumą, būtina sumažinti laiko sąnaudas, kurios dėl vientisos e-sprendimais grindžiamos sistemos nebuvimo yra itin didelės. Verslo valdymą optimizuosiančios sistemos modulių įdiegimas bus kokybiškai naujas žingsnis įmonės veikloje. Projekto įgyvendinimas leis sumažinti laiko, skirto informacijos pateikimui ir apdorojimui, sąnaudas, broko, klaidų skaičių, vykdyti tikslią žaliavų apskaitą, gamybos planavimą ir organizavimą, o tai lems žymiai sumažėjusius veiklos kaštus, per 3 m. po projekto įgyvendinimo pabaigos išaugusį darbo našumą, pagerėjusį gamybos efektyvumą ir produkcijos kokybę bei įmonės konkurencingumą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2015-11-02
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-02-12)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-02-12) 80.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 71 000,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 42 000,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2017-09-30
Sutarties pasirašymo diena: 2016-03-30
Sutarties galiojimo pabaiga: 2017-05-17
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
52 400,00 31 440,00 52 400,00 31 440,00

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai Skaičius 3.00 3.00
3 Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas Procentai 207.89 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-08-02 07:54

Susiję įrašai