Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
UAB "Dizrega" |
Savivaldybė |
Kauno miesto |
Priemonė |
E-verslas LT
|
Prioritetas
|
3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
|
Kvietimo kodas |
03.3.1-LVPA-K-806-01
|
UAB „Dizrega“ įkurta 2001 m. Pagrindinės įmonės veiklos sritys – vizualios reklamos kūrimas, efektyviausių jos sklaidos kanalų planavimas, priemonių gamyba ir montavimas numatytoje vietoje, taip pat priežiūra, modernizavimas. Įmonė nuolat investuoja į modernias reklamos gamybos technologijas, suteikiančias konkurencinį pranašumą bei leidžiančias efektyviai ir operatyviai vykdyti klientų užsakymus bei siūlyti netradicinius reklaminio apipavidalinimo sprendimus. Vis dėlto įmonės augimo potencialą šiuo metu riboja neišnaudotos verslo valdymo optimizavimo galimybės. Tai, kad įmonės pardavimų, technologijų ir gamybos, sandėlių apskaitos verslo procesai vyksta nepakankamai efektyviai lemia lėtą darbo našumo augimą, mažina įmonės konkurencines galimybes. Įmonėje IT priemonėmis valdomo centralizuoto užklausų, pateiktų pasiūlymų, užsakymų vykdymo registro, galimybės automatiškai generuoti sutarčių, užsakymų šablonus pagal pasirinktus kriterijus, atsekti jų autorystę, chronologiją, nėra įrankio, leidžiančio įvertinti cechų apkrovą, grįžtamojo ryšio, galimybės parametrizuoti vienetinių gaminių technologines korteles, nėra sistemingos sandėlio apskaitos, analizės sistemos ir pan. Tam, kad įmonė reikšmingai padidintų darbo našumą, būtina sumažinti laiko sąnaudas, kurios dėl vientisos e-sprendimais grindžiamos sistemos nebuvimo yra itin didelės. Verslo valdymą optimizuosiančios sistemos modulių įdiegimas bus kokybiškai naujas žingsnis įmonės veikloje. Projekto įgyvendinimas leis sumažinti laiko, skirto informacijos pateikimui ir apdorojimui, sąnaudas, broko, klaidų skaičių, vykdyti tikslią žaliavų apskaitą, gamybos planavimą ir organizavimą, o tai lems žymiai sumažėjusius veiklos kaštus, per 3 m. po projekto įgyvendinimo pabaigos išaugusį darbo našumą, pagerėjusį gamybos efektyvumą ir produkcijos kokybę bei įmonės konkurencingumą.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2015-11-02
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-02-12)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-02-12)
|
80.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
71 000,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
42 000,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2017-09-30
Sutarties pasirašymo diena:
2016-03-30
Sutarties galiojimo pabaiga:
2017-05-17
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
52 400,00
|
31 440,00
|
52 400,00
|
31 440,00
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Subsidijas gaunančių įmonių skaičius
|
Įmonės
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
2
|
Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai
|
Skaičius
|
3.00
|
3.00
|
Statistika
|
3
|
Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas
|
Procentai
|
207.89
|
0.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-08-02 07:54