BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Paraiškos ir projektai

UAB "Sabelija" klientų aptarnavimo paslaugų efektyvumo didinimas

Nr. 03.3.1-LVPA-K-806-01-0146

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "Sabelija"
Savivaldybė Klaipėdos miesto
Priemonė E-verslas LT
Prioritetas 3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
Kvietimo kodas 03.3.1-LVPA-K-806-01

Europos Sąjungos statistika byloja, jog dėl priežasčių, susijusių su darbu, kas trys su puse minutės miršta žmogus. Būtinybė rūpintis žmogumi, saugia jo darbo aplinka auga. Norint užtikrinti darbų saugos teisinį reglamentavimą, būtina gerai išmanyti įstatymus ir poįstatiminius aktus, su šia sritimi susijusius nutarimus. UAB "Sabelija" siūlo visą paslaugų paketą, susijusį su darbų sauga ir ergonomika. Įmonė teikia konsultacijas, veda mokymus bei padeda parengti dokumentus, atitinkančius Lietuvos Respublikos Darbo kodekso, Darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymo ir kitų teisės aktų, įpareigojančių darbdavį užtikrinti darbuotojams saugias darbo sąlygas, reikalavimus. Pagrindinis UAB „Sabelija“ tikslas - padėti įmonėms užtikrinti saugią ir draugišką darbuotojams darbo aplinką, teikti kokybiškas ir pagal kliento poreikius pritaikytas paslaugas. Norėdama pasiekti išsikeltą tikslą, įmonė nusprendė įgyvendinti projektą "UAB "Sabelija" klientų aptarnavimo paslaugų efektyvumo didinimas", kurio eigoje bus diegiama procesų valdymo sistema, leisianti įmonei efektyviai valdyti visą teikiamų paslaugų procesą - nuo pirmojo kontakto iki galutinių paslaugų klientui pagal pasirašytą sutartį suteikimo. Šio projekto metu įdiegti e-sprendiniai leis ir UAB „Sabelija“ klientams efektyviau valdyti darbų saugos ir darbuotojams sveikos aplinkos kūrimo procesą įmonėse, nes dalis modulio bus pritaikyta klientams ir leis jiems patiems stebėti visas teikiamas paslaugas, planuoti darbus, efektyviau naudoti resursus.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2015-10-29
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-02-17)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-02-17) 80.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 65 150,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 32 575,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2015-12-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2018-02-12
Sutarties pasirašymo diena: 2016-04-12
Sutarties galiojimo pabaiga: 2018-03-28
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
59 295,54 29 647,77 58 848,00 29 424,00

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai Skaičius 3.00 3.00
2 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
3 Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas Procentai 177.69 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-06-17 07:51

Susiję įrašai