Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
UAB "Sabelija" |
Savivaldybė |
Klaipėdos miesto |
Priemonė |
E-verslas LT
|
Prioritetas
|
3 PRIORITETAS. Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas
|
Kvietimo kodas |
03.3.1-LVPA-K-806-01
|
Europos Sąjungos statistika byloja, jog dėl priežasčių, susijusių su darbu, kas trys su puse minutės miršta žmogus. Būtinybė rūpintis žmogumi, saugia jo darbo aplinka auga. Norint užtikrinti darbų saugos teisinį reglamentavimą, būtina gerai išmanyti įstatymus ir poįstatiminius aktus, su šia sritimi susijusius nutarimus. UAB "Sabelija" siūlo visą paslaugų paketą, susijusį su darbų sauga ir ergonomika. Įmonė teikia konsultacijas, veda mokymus bei padeda parengti dokumentus, atitinkančius Lietuvos Respublikos Darbo kodekso, Darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymo ir kitų teisės aktų, įpareigojančių darbdavį užtikrinti darbuotojams saugias darbo sąlygas, reikalavimus. Pagrindinis UAB „Sabelija“ tikslas - padėti įmonėms užtikrinti saugią ir draugišką darbuotojams darbo aplinką, teikti kokybiškas ir pagal kliento poreikius pritaikytas paslaugas. Norėdama pasiekti išsikeltą tikslą, įmonė nusprendė įgyvendinti projektą "UAB "Sabelija" klientų aptarnavimo paslaugų efektyvumo didinimas", kurio eigoje bus diegiama procesų valdymo sistema, leisianti įmonei efektyviai valdyti visą teikiamų paslaugų procesą - nuo pirmojo kontakto iki galutinių paslaugų klientui pagal pasirašytą sutartį suteikimo. Šio projekto metu įdiegti e-sprendiniai leis ir UAB „Sabelija“ klientams efektyviau valdyti darbų saugos ir darbuotojams sveikos aplinkos kūrimo procesą įmonėse, nes dalis modulio bus pritaikyta klientams ir leis jiems patiems stebėti visas teikiamas paslaugas, planuoti darbus, efektyviau naudoti resursus.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2015-10-29
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-02-17)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-02-17)
|
80.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
65 150,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
32 575,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia:
2015-12-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2018-02-12
Sutarties pasirašymo diena:
2016-04-12
Sutarties galiojimo pabaiga:
2018-03-28
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
59 295,54
|
29 647,77
|
58 848,00
|
29 424,00
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Įdiegus e-verslo sprendimus, optimizuoti verslo procesai
|
Skaičius
|
3.00
|
3.00
|
Statistika
|
2
|
Subsidijas gaunančių įmonių skaičius
|
Įmonės
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
3
|
Investicijas gavusios įmonės darbo našumo padidėjimas
|
Procentai
|
177.69
|
0.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-06-17 07:51