BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Kelmės rajono vartotojų pasitenkinimo viešosiomis paslaugomis tyrimo ataskaita

Vykdytojas Kelmės rajono savivaldybės administracija
Produkto sritis Viešasis valdymas
Produkto rūšys Tyrimai, studijos

Prieš parengiant paraišką pagal 2014-2020 m. ES fondų investicijų veiksmų programą 10 prioritetą „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ buvo atliktas tyrimas, siekiant įvertinti gyventojų pasitenkinimą teikiamomis viešosiomis paslaugomis ir nustatyti tobulintinas institucijų ir įstaigų veiklos sritis, lemiančias aukštesnį vartotojų patenkinimą, apskaičiuotas viešųjų paslaugų vartotojų patenkinimo indeksas, kuris yra atskaitos šaltinis, siekiant įvertinti vartotojų patenkinimo teikiamomis viešosiomis paslaugomis pokytį po projekto metu įgyvendintų veiklų. Atlikus tyrimą  buvo nustatytas bendras vartotojų pasitenkinimas viešosiomis paslaugomis Kelmės rajono savivaldybėje indeksas. Indeksas buvo nustatytas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vidaus reikalų ministro  įsakymu 2009 m. birželio 30 d. Nr. 1V-339  patvirtinta „Viešųjų paslaugų vartotojų patenkinimo indekso apskaičiavimo metodika“  ir apskaičiuotas pagal dvi alternatyvas. VPI 1 -78,45 proc.  ir VPI 2– 62,05 proc. Identifikuotos labiausiai tobulintinos savivaldybės administracijos teikiamos architektūros ir urbanistikos skyriaus bei turto valdymo skyriaus teikiamos viešosios paslaugos.


Remiantis bendrais tyrimo rezultatais buvo pasiūlytos viešųjų paslaugų tobulinimo veiksmai: optimizuoti savivaldybės administracijos procesus, susijusius su klientų aptarnavimu teikiant administracines paslaugas; optimizuoti komunalinių paslaugų teikimą, siekiant sutrumpinti paslaugų teikimo laiką, supaprastinti bendradarbiavimą tarp savivaldybės administracijos ir pavaldžių įstaigų; vykdyti savivaldybės administracijos ir pavaldžių socialines, komunalines ir kitas paslaugas teikiančių institucijų/ įstaigų personalo mokymus, keičiantis gerąja užsienio patirtimi.