Rekomendacijos dėl klientų aptarnavimo proceso tobulinimo ir optimizavimo Kelmės turizmo ir informacijos centre
| Vykdytojas | Kelmės rajono savivaldybės administracija | 
| Produkto sritis | Viešasis valdymas | 
| Produkto rūšys | Metodijos, metodinės rekomendacijos | 
Parengtos rekomendacijos dėl klientų aptarnavimo proceso tobulinimo ir optimizavimo Kelmės turizmo ir informacijos centre.
Buvo atlikta Kelmės turizmo ir informacijos centro dabartinio klientų aptarnavimo proceso peržiūra ir analizė: aptarnavimo proceso eigos, nuo pradinio įvykio iki proceso rezultato gavimo, analizė, įvertinant proceso valdymo brandos lygį; įstaigoje naudojamų tvarkų analizė; darbuotojų funkcijų ir atsakomybių analizė.  įvertintos įstaigos veikloje naudojamos informacinės sistemos, susijusios su asmenų aptarnavimu. Atlikus analizę, parengtos rekomendacijos šio proceso tobulinimui.
 
