BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Finansavimas

Kokybės krepšelis

Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Ugdymo plėtotės centras
Savivaldybė
Priemonė KOKYBĖS KREPŠELIS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Projekto sąrašo numeris 09.2.1-ESFA-V-719-01

Projekto tikslas – pagerinti mokinių ugdymosi pasiekimus, įgyvendinant pokyčius savivaldybėse ir mokyklose. Siekiant įdiegti duomenimis grįstą kokybės kultūrą (kokybės samprata – vertinimas – tobulinimas) planuojama kryptingai dirbti su mokyklų steigėjais ir 180 bendrojo ugdymo mokyklomis, kurias sudaro dvi tikslinės grupės - 30 mokyklų, kurių geros mokyklos požymių raiška stipri, ir 150 mokyklų, kuriose geros mokyklos požymių raiška yra silpna. Mokyklų veiklos tobulinimas vyks nuosekliai: mokyklų išorinis vertinimas, mokyklų veiklos tobulinimo planų (toliau MVT planai) rengimas, dvejus metus trunkantis veiklų įgyvendinimas mokyklose ir mokyklų padarytos pažangos vertinimas. NMVA vykdys išorinį vertinimą. MVT planus 150 silpnos raiškos mokyklų padės rengti konsultantai, o 30 stiprios raiškos mokyklos MVT planus rengs savarankiškai. Kokybės krepšelio lėšos bus skiriamos planuose numatytoms veikloms įgyvendinti. Padaryta pažanga, bus vertinama po dvejų metų, pasibaigus MVT planų įgyvendinimui. Silpną geros mokyklos požymių raišką turinčių mokyklų pažangą vertins projekto partneris NMVA, o stiprią geros mokyklos požymių raišką turinčios mokyklos atliks savo veiklos įsivertinimą. II projekto etapu dar 90 bendrojo ugdymo mokyklų parengs MVT ir skirtas Kokybės krepšelio lėšas naudos suplanuotų veiklų įgyvendinimui. Tikimasi, kad įgyvendintos projekto veiklos (išorinis vertinimas, pagalba mokyklų veiklos tobulinimui ir jų daromos pažangos vertinimas) taps pagrindu sisteminiam praktiniam kokybės kultūros įgyvendinimui šalyje.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-03-26
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 19 000 362,91 Eur
Prašoma finansavimo suma: 19 000 362,91 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2019-02-15
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023-11-30
Sutarties pasirašymo diena: 2019-06-17
Sutarties galiojimo pabaiga: 2024-02-23
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
30 324 200,95 30 324 200,95 28 559 896,72 28 559 896,72

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 270.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-11-22 07:52

Susiję įrašai