Vykdytojas | Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras |
Savivaldybė | Vilniaus miesto |
Priemonė | LIETUVOS KVALIFIKACIJŲ SANDAROS FORMAVIMAS, KOMPETENCIJŲ IR KVALIFIKACIJŲ VERTINIMO IR PRIPAŽINIMO SISTEMOS PLĖTRA |
Prioritetas | 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas |
Projekto sąrašo numeris | 09.4.1-ESFA-V-734-01 |
Projekto tikslas - Lietuvos kvalifikacijų sandaros pagrindu formuoti šiuolaikišką profesinio rengimo ir suaugusiųjų švietimo turinį.Projekto įgyvendinimo metu bus tęsiama Lietuvos kvalifikacijų sistemos plėtra.Projekto pagrindiniai rezultatai: sukurtos ir įdiegtos Lietuvos kvalifikacijų sistemos plėtros ir tobulinimo priemonės, parengti profesiniai standartai bei modulinės profesinio mokymo programos, įdiegtos profesinio mokymo ir neformalaus suaugusiųjų švietimo programose interaktyvios elektroninės mokymosi priemonės, sukurta ir įdiegta kvalifikacijų ir modulinių profesinio mokymo programų valdymo darbo aplinka elektroninėje erdvėje, įvykdytas mokymas pagal parengtas ir/ar atnaujintas modulines profesinio mokymo programas. Projekto metu pasiekti kvalifikacijų sistemos plėtros rezultatai sudarys prielaidas spartesnei šalies ekonominei ir socialinei plėtrai, skatins mokymąsi visą gyvenimą, didins profesinio rengimo ir suaugusiųjų švietimo atitiktį darbo rinkos poreikiams bei patrauklumą. Europos lygmeniu projekto veiklos prisidės prie Rygos išvadose numatytų 2015-2020 m. Europos šalių siekinių profesinio mokymo srityje įgyvendinimo (2015-06-22, Europos šalių švietimo ministrų, Europos Komisijos ir Europos socialinių partnerių organizacijų deklaracija), Europos Parlamento ir Europos Sąjungos Tarybos rekomendacijų dėl Europos mokymosi visą gyvenimą kvalifikacijų sandaros (EKS) kūrimo (2008-04-23; 2008/C 111/0l/EB), Europos Parlamento ir Europos Sąjungos Tarybos rekomendacijų dėl Europos profesinio mokymo kreditų sistemos (ECVET) sukūrimo (2009-06-18; 2009/C155/02) įgyvendinimo.Projekto tikslinė grupė yra mokiniai, mokytojai, ekspertai, profesinio mokymo specialistai.
Paraiškų informacija
Nr. Vertinimo kriterijus | Finansavimo statusas | Vertinimo balas |
---|---|---|
1. Tinkamumo vertinimas | Taip | |
2. Naudos ir kokybės vertinimas | Netaikoma | 0.00 |
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur | Finansavimas, Eur | Apmokėta išlaidų suma, Eur | Išmokėtas finansavimas, Eur |
---|---|---|---|
5 004 489,00 | 5 004 489,00 | 5 001 565,84 | 5 001 565,84 |
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris | Stebėsenos rodiklio pavadinimas | Matavimo vienetas | Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse | Pasiekta reikšmė |
---|---|---|---|---|
1 | Mokiniai, kurie mokėsi pagal veiksmų programą ESF lėšomis parengtas arba atnaujintas modulines profesinio mokymo programas | Skaičius | 17900.00 | 22891.00 |
2 | Pagal veiksmų programą ESF lėšomis sukurtos naujos arba atnaujintos modulinės profesinio mokymo programos | Skaičius | 120.00 | 120.00 |
3 | Profesinio mokymo ir neformalaus suaugusiųjų švietimo programos, kuriose buvo įdiegtos interaktyvios elektroninės mokymosi priemonės | Skaičius | 180.00 | 180.00 |
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-22 07:55