BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

PASLAUGŲ IR ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS GERINIMAS VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖJE

Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-01-0008

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus miesto savivaldybės administracija
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse
Prioritetas 10 PRIORITETAS. Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas
Projekto sąrašo numeris 10.1.3-ESFA-R-920-01

Vilniaus miesto savivaldybės administracija (toliau – VMSA) fiziniams ir juridiniams asmenims teikia viešąsias ir administracines paslaugas. Dalies paslaugų kokybė ir asmenų aptarnavimas yra prastos kokybės, nėra stebima ir vertinama paslaugų teikimo kokybė, gyventojai nėra patenkinti teikiamomis paslaugomis. Remiantis gyventojų nuomonės tyrimo duomenimis, VMSA darbas yra vertinamas tik 6,44 balo iš 10. Tai identifikuoja, kad yra kur tobulėti.Atlikus gyventojų pasitenkinimo viešosiomis paslaugomis tyrimą Vilniaus mieste, buvo identifikuotos pagrindinės sritys, kurias VMSA turėtų gerinti. Projektas yra pagrinde akcentuotas į VMSA paslaugų ir informacijos teikimo operatyvumą bei asmenų aptarnavimo kokybę bei SĮ „Susisiekimo paslaugos“, SĮ „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ (toliau - „VASA“), SĮ „Vilniaus planas“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimą.Projektu siekiama padidinti gyventojų pasitenkinimą VMSA ir Partnerių teikiamų paslaugų kokybe bei klientų aptarnavimu. Projekto apimtyje yra tobulinami VMSA ir Partnerių teikiamų viešųjų ir administracinių paslaugų procesai, atliekamas VMSA gyventojų priimamojo remontas siekiant atitikti modernių klientų aptarnvimo centrų standartus, kuriamos piliečių chartijos, apmokomi gyventojus aptarnaujantys specialistai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2018-03-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 1 022 799,50 Eur
Prašoma finansavimo suma: 869 321,52 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-12-30
Sutarties pasirašymo diena: 2018-06-22
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-03-30
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
1 022 799,50 869 321,52 739 042,18 628 143,90

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 „Viešojo valdymo institucijos, pagerinusios visuomenės patenkinimo teikiamomis paslaugomis indeksą“ Skaičius 4.00 0.00
2 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones Skaičius 4.00 4.00
3 „Parengtos piliečių chartijos“ Skaičius 1.00 1.00
4 Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusių paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, dalis Procentai 0.70 0.85
5 Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas Skaičius 100.00 236.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-11-22 07:52

Susiję įrašai