BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Vilniaus rajono savivaldybėje

Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-01-0009

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė Vilniaus raj.
Priemonė Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse
Prioritetas 10 PRIORITETAS. Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas
Projekto sąrašo numeris 10.1.3-ESFA-R-920-01

Projekto tikslas - padidinti gyventojų pasitenkinimą Vilniaus rajono savivaldybės administracijos ir seniūnijų teikiamomis administracinėmis ir viešosiomis paslaugomis ir Vilniaus rajono pedagoginėje psichologinėje tarnyboje vykdomu klientų aptarnavimo procesu.Projekto metu planuojama įgyventinti šias veiklas:- Vilniaus rajono savivaldybės seniūnijų teikiamų paslaugų organizavimo procesų tobulinimas.- Vilniaus rajono savivaldybės administracijos paslaugos teikimo proceso, susijusio su teritorijų planavimu ir statybomis, teikimo tobulinimas ir optimizavimas.- Vilniaus rajono pedagoginės psichologinės tarnybos klientų aptarnavimo proceso tobulinimas ir optimizavimas.- Klientų aptarnavimo proceso tobulinimas ir optimizavimas taikant vieno langelio principą Vilniaus rajono savivaldybės administracijoje. - Teikiamų paslaugų kokybės standartų nustatymas ir piliečių chartijos Vilniaus rajono savivaldybėje parengimas.- Mokymai sukurtų klientų aptarnavimo kokybės gerinimo įrankių pritaikymo bei klientų aptarnavimo temomis. - Keitimasis gerąja patirtimi su užsienio institucija teikiamų paslaugų ir/arba klientų aptarnavimo srityje. Įgyvendinus veiklas tikimasi, kad Vilniaus rajono savivaldybės administracijoje, seniūnijose ir Vilniaus rajono pedagoginėje psichologinėje tarnyboje bus pagerinta teikiamų paslaugų kokybė ir klientų aptarnavimo procesas. Siekiant įvertinti projekto rezultatus, bus atliktas pakartotinis vartotojų patenkinimo teikiamomis paslaugomis tyrimas, kurio rezultatai atspindės įvykusius pokyčius Vilniaus rajono savivaldybėje.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2018-04-30
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 520 538,31 Eur
Prašoma finansavimo suma: 442 457,56 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2017-06-19
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023-08-31
Sutarties pasirašymo diena: 2018-07-18
Sutarties galiojimo pabaiga: 2023-09-08
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
318 620,42 270 827,34 314 509,99 267 333,49

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 „Viešojo valdymo institucijos, pagerinusios visuomenės patenkinimo teikiamomis paslaugomis indeksą“ Skaičius 2.00 0.00
2 Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusių paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, dalis Procentai 0.18 0.23
3 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones Skaičius 2.00 2.00
4 „Parengtos piliečių chartijos“ Skaičius 1.00 1.00
5 Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas Skaičius 50.00 97.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-03-28 07:49

Susiję įrašai