BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Ukmergės rajono savivaldybės administracijos teikiamų paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas

Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-01-0003

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Ukmergės rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė Ukmergės raj.
Priemonė Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse
Prioritetas 10 PRIORITETAS. Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas
Projekto sąrašo numeris 10.1.3-ESFA-R-920-01

Projekto tikslas - padidinti visuomenės pasitenkinimą Ukmergės rajono savivaldybės administracijos ir sveikatos priežiūros bei socialines paslaugas teikiančių įstaigų teikiamomis administracinėmis ir viešosiomis paslaugomis bei asmenų aptarnavimo kokybe.Projekto metu planuojama įgyventinti šias veiklas:- Savivaldybės administracijos ir sveikatos priežiūros bei socialines paslaugas teikiančių įstaigų teikiamų paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės standartų rengimas ir diegimas bei piliečių chartijos rengimas.- Ukmergės ligoninės veiklos procesų klientų aptarnavimo srityje optimizavimas ir kokybės vadybos sistemos, atitinkančios LST EN 15224:2017 Kokybės vadybos sistemos. ISO 9001:2015 taikymas sveikatos priežiūrai standarto reikalavimus, diegimas ir sertifikavimas.- Ukmergės pirminės sveikatos priežiūros centro klientų aptarnavimo proceso tobulinimas ir optimizavimas registratūroje taikant vieno langelio principą. - Mokymai teikiamų paslaugų kokybės standarto ir klientų aptarnavimo tema.- Keitimasis gerąja patirtimi su užsienio institucija teikiamų paslaugų ir/arba klientų aptarnavimo srityje.Tikimasi, kad, įgyvendinus numatytas veiklas ir priemones, pagerės savivaldybės administracijos, sveikatos priežiūros bei socialinių įstaigų teikiamų paslaugų kokybė ir klientų aptarnavimo procesas. Siekiant įvertinti projekto rezultatus, bus atliktas pakartotinis vartotojų patenkinimo teikiamomis paslaugomis tyrimas, kurio rezultatai atspindės įvykusius pokyčius Ukmergės rajono savivaldybėje bei socialines ir sveikatos paslaugas teikiančiose įstaigose.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-12-29
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 207 891,10 Eur
Prašoma finansavimo suma: 176 707,43 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2017-06-29
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-04-30
Sutarties pasirašymo diena: 2018-03-26
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-07-28
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
255 408,66 217 092,16 242 298,42 205 948,72

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 „Parengtos piliečių chartijos“ Skaičius 1.00 1.00
2 „Viešojo valdymo institucijos, pagerinusios visuomenės patenkinimo teikiamomis paslaugomis indeksą“ Skaičius 6.00 0.00
3 Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusių paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, dalis Procentai 0.17 0.21
4 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones Skaičius 6.00 6.00
5 Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas Skaičius 30.00 196.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-11-22 07:52

Susiję įrašai